1 710 lukukertaa ·
3 vastausta
2k lukukertaa
3 vastausta
Ulkoset reunasuojat kipsille?
Hei,
Aion tasoittaa kipsiä ja minulla on 2 ulkokulmaa, 1 jossa on remonttikipsiä molemmilta puolilta ja 1 jossa on betonia yhdeltä puolelta ja remonttikipsiä toiselta.
On olemassa monia erilaisia kulmasuojia, joten kysymys kuuluu, mitä pitäisi käyttää tässä tapauksessa?
Kuten sanottu, seinät tasoitetaan ja nauhoitetaan, ja sen jälkeen tulee tapetti (melko ohut sellainen).
Aion tasoittaa kipsiä ja minulla on 2 ulkokulmaa, 1 jossa on remonttikipsiä molemmilta puolilta ja 1 jossa on betonia yhdeltä puolelta ja remonttikipsiä toiselta.
On olemassa monia erilaisia kulmasuojia, joten kysymys kuuluu, mitä pitäisi käyttää tässä tapauksessa?
Kuten sanottu, seinät tasoitetaan ja nauhoitetaan, ja sen jälkeen tulee tapetti (melko ohut sellainen).
On saatavilla kulmaprofiileja metallista ja muovista, jotka voi ruuvata kiinni. Jos kulma on alttiina, suosittelisin metallia, sillä se kestää kolhuja paremmin. Varmista vain, että se on kunnolla kiinnitetty, useilla kiinnityspisteillä.
Mahdollista uusilla tiedoilla, minulla on metalli, mutta kaikki on hyvin, kunhan se toimii.S snowjim sanoi:
Klikkaa tästä vastataksesi