Tarvitsen melko paljon teräskappaleita tehdäkseen terassoinnin luiskalle ja löydän enimmäkseen "puutarhanreunoja" etsiessäni ja ainoa, jonka olen löytänyt myyvän "levyä" on tämä:
https://montano.se/product.html/cortenremsor?category_id=297

Voiko joku vinkata muusta toimittajasta, mielellään läheltä (maks. noin 2 tunnin ajomatka), josta voi tilata levyjä mittojen mukaan?

anders07 anders07 sanoi:
Tarvitsen melko paljon teräspaloja tehdäkseni pengerrystä rinteeseen ja löydän enimmäkseen "puutarhan reunuksia" kun etsin, ja ainoa jonka olen löytänyt joka myy "levyjä" on tämä:
[linkki]

Voiko joku suositella jotain toista toimittajaa, mielellään läheltä (maks. noin 2 tunnin ajomatka) mistä voi tilata levyjä mittaan?
Mistä?

N Nickesågen sanoi:
Mistä?
Uff, väsynyt tänään... Ekerö, Tukholma...

anders07 anders07 sanoi:
Uff, väsynyt tänään... Ekerö, Stockholm...
Ostan kaiken teräkseni ja rautani Eskilstuna Handelsstål:ista. Sijaitsee juuri Eskilstunassa

Olen nähnyt, että sepäntyöpajoissa Högdalens teollisuusalueella ja Skarpnäckissä pitäisi leikata ja taivuttaa cortenia. Riski kuitenkin, että joutuu ostamaan koko 1500x3000mm levyn.

• Tykkään
anders07
  • Laddar…
M myrstack sanoi:
Olen nähnyt, että sepänliikkeet pitäisi Högdalenin teollisuusalueella ja Skarpnäckissa leikata ja taivuttaa corten. Riski kuitenkin, että täytyy ostaa koko 1500x3000mm levy
Ei ole ongelma ostaa muutamia levyjä... Ne tulevat kyllä käyttöön!
En ajatellut sitä, pitää soittaa muutamille sepänliikkeille... Bromma stål on aika lähellä, jos he myyvät yksityishenkilöille...

anders07 anders07 sanoi:
Ei ole mikään ongelma ostaa muutamia levyjä... Niitä tarvitaan varmasti!
En ajatellut sitä, täytyy soittaa joihinkin sepänliikkeisiin... Bromma stål on melko lähellä, jos myyvät yksityishenkilöille...
Bromma stål myy yksityishenkilöille, ainakin vuosi sitten kun kysyin. Monet peltiliikkeet/sepänliikkeet voivat myös hankkia levyjä (ja paljon muuta cortenissa), erityisesti jos ostat koko levyn. Jos haluat pienempiä paloja, kannattaa soittaa ympäriinsä, ei ole mahdotonta, että sellaisia löytyy varastosta. Olen käyttänyt Larssons peltiä Lidingössä, ehkä ei aivan naapurissa, mutta kuitenkin alle kahden tunnin päässä Ekeröstä.

• Tykkään
anders07
  • Laddar…
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.