Kellarissa on kylpyhuone, jonka aion remontoida. Olen ajatellut yrittää tehdä mahdollisimman paljon itse ja koska siellä on eristämätön betonilattia ja -seinät, olen ymmärtänyt, että ainoa tarpeellinen paikka laittaa vedeneristys on suihkun alueelle.

Mutta miten se tehdään? Onko olemassa selkeitä kuvauksia/oppaita luettavaksi, kuinka tehdä se ammattimaisella tavalla?

Etsi Youtubesta, sieltä löytyy joitakin videoita, jotka näyttävät, kuinka vedeneristys asennetaan.

Kiitos, mutta onko jotain mitä voisi lukea jossain? En oikein tiedä mitä etsiä, eroaa ilmeisesti kun on kellaritiloja myös normaaleista märkätiloista mitä ymmärrän.

BirgitS
  • Tykkään
jimbomas ja 1 muu
  • Laddar…
Olen tilannut ja käyttänyt Kiilto vedenpitävää kalvoa kakelplattan.se-sivustolta. Erittäin tyytyväinen tuotteisiin, ohjeisiin ja tukeen. http://www.kakelplattan.se/

• Tykkään
jimbomas
  • Laddar…
Kiitos!

Minkälaisen järjestelmän pitäisi olla kellarin suihkulle, jossa on betoniseinät? Onko siihen joitain ohjeita? Oletan, että se tehdään eri tavalla kuin huoneessa, jossa on märkätilalevyt.

Hieman aiheen ohi, mutta se onhan minun ketju :D

Miten yleisesti ottaen käsityöläiset suhtautuvat kylpyhuoneremontin osan tekemiseen? Ajattelin, jos ulkoistaisin lattiakaivon vaihdon, lattialämmityksen asennuksen ja tasoitteen levityksen, ja tekisin loput itse paitsi sähkön?

Ottavatko he tällaisia töitä vai haluavatko he kaiken tai ei mitään?

On varmasti löydettävissä, mutta silloin sinun on oltava todella varma, että se tehdään vakavasti. Ei ole kivaa jatkaa märkätila-työtä jonkun jälkeen, joka on laiminlyönyt pohjatyöt.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.