B bordsskiva sanoi:
Sitten varoitan Byggmax lämpögalvanoiduista kierteistä tangoista ja lämpögalvanoiduista muttereista! Täyttä roskaa! Kiinnitin aitatolpat kesällä valettuihin tolpparautoihin, mutta jouduin ostamaan uudet materiaalit oikealta yritykseltä, joka myy netissä. Kestävyys oli huono, muttereita ei voinut kiristää ja kierteet murtuivat koko ajan tai menettivät esijännityksen. Yritin pelastaa tilannetta kahdella mutterilla per puoli, mutta se oli turhaa. Valitin kaupassa, mutta henkilökunta ei ymmärtänyt tekniikkapuhetta ollenkaan. Jouduin vaihtamaan 20m aitaa varten! Oikeat ruuvit (joilla oli myös määritelty materiaalispesifikaatio) voitiin kiristää tarpeen mukaan. Menetin 3-400 kr ja noin 15 tuntia tähän. Paljon työtä
Toisaalta voisi väittää, että ostit väärän asian, mikä ei ole Byggmaxin vika.. Kiinnittää jotakin alemmalla luokalla kuin 8.8 on turhaa, varsinkin kun Byggmax myy hyviä 8.8-luokan ruuveja irtokappaleina, melko edullisesti...

Toisaalta ihmettelen, mihin nämä luokittelemattomat kierteiset tangot oikeastaan ovat...

C
Ne ovat tarkoitettu myytäväksi ja siihen tarkoitukseen ne toimivat.

Z zingo sanoi:
Vähän tarpeetonta liioittelua, ehkä? Olen rakentanut kolme rakennusta alusta alkaen 80-90% Byggmaxin puutavarasta ja materiaalista, eikä minulla ole ollut mitään ongelmia. Minun mielestäni Ruotsin paras ketju koskaan. Heidän suhteellisen pienet liikkeensä ovat melkein aina varustettu kaikella mitä tarvitset juuri silloin. Enkä, en työskentele Byggmaxissa...
Jokainen on onnellinen omasta vakaumuksestaan. Itse koen, että Byggmax ei tainnut olla paikalla silloin kun sana laatu keksittiin. Ne harvat kerrat kun olen vieraillut liikkeessä, ovat kaikki päättyneet suureen pettymykseen ja vierailuun toiseen kauppaan.
Valitettavasti en ole viisaampi kuin toistamaan saman virheen useita kertoja, aina samalla nololla lopputuloksella. Nykyään olen ainakin opettanut kumppanilleni, että aina kun mainitsen Byggmaxin, hänen pitää kieltää minua vierailemasta siinä kauppaketjussa.

• Tykkään
Stefan N
  • Laddar…
Itse koen, että usein voi ostaa täsmälleen samanlaisia tavaroita kuin mitä löytyy byggmaxilta 50-100% korkeammilla hinnoilla Woodylta (nykyään Beijer).

• Tykkään
roli
  • Laddar…
A
Vähän OT, mutta mikä on ongelma byggmaxin kotisivun kanssa? hitain mahdollinen, heti perässä biltema! vai onko se puhelimeni, joka ei pysy perässä:thinking:

K
Olen yleensä tyytyväinen Byggmaxiin. Päinvastoin, usein ajetaan Bejiersiin tai Woodyyn ja sitten puhtaasta kauhusta ajetaan Byggmaxiin ostamaan samat asiat paljon paljon halvemmalla.

Täällä Byggmaxin henkilökunta on paljon ystävällisempi kuin sekä Woodylla että Bejiersillä.

Johnhttp://bejiers.com)

Jos palaamme aiheeseen, minun täytyy kertoa, että olen viikon aikana onnistunut murtamaan monia Byggmaxin kipsiruuveja. Olen kiinnittänyt Fermacell-kipsiä tulevaan kylpyhuoneeseen, ja päät eivät pitäneet, joten lopulta kiinnitin levyt lastulevysruuveilla...

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.