Hei!

Ajattelin hitsata yhteen kaksi 20-jalkaista konttia ja tehdä siitä ulkohuoneen. Aion hoitaa tämän projektin mahdollisimman paljon itse, mutta minulla on muutamia kysymyksiä, joihin joku ystävällinen sielu voisi ehkä auttaa?

En tiedä, mutta minusta tuntuu, että teräs saattaa vetää kosteutta puoleensa. Aion eristää ja asentaa pintakerroksen, mutta voiko teräksen takana olla, että kosteus kerääntyy ja tunkeutuu esiin? Ajatukseni oli ehkä käsitellä teräs ensin? Laittaa muutama kerros estomaalia tai mitä se nyt onkaan ja sitten liimata kattolistat? Haluaisin välttää ruuvaamista teräkseen, eikö vain? Aion asentaa pax-tuuletin, joten ehkä se ei ole ongelma?

Onko kenelläkään kokemusta ja ehkä tehnyt vastaavaa projektia, joka voisi jakaa kokemuksiaan?

paljon kiitoksia etukäteen!

terveisin
Robert
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.