2 202 lukukertaa ·
2 vastausta
2k lukukertaa
2 vastausta
Kuinka korjata tiivis läpivienti
Litteeni autotallin katto on päällystetty kumikankaalla (ja sen päällä on singel). Olen aikeissa tehdä uuden aukon/läpiviennin kattoon, jonka halkaisija on noin 150 mm, ja toivon tietysti, että se saadaan tiiviiksi. Betonipylväs tulee kulkemaan katon läpi.
Minulla on rulla (muutamia metrejä x 30 cm) kumikangasta jäljellä edelliseltä talonomistajalta. Katso kuva!
Ajatukseni on tarvittaessa käyttää tätä materiaalia tässä toimenpiteessä.
Miten kumiarkkia tämän tyyppistä yhdistetään? Vulkaani, liima, hitsaus? Voiko sen tehdä itse? Materiaali on noin 1 mm paksua ja joustavaa...
Minulla on rulla (muutamia metrejä x 30 cm) kumikangasta jäljellä edelliseltä talonomistajalta. Katso kuva!
Ajatukseni on tarvittaessa käyttää tätä materiaalia tässä toimenpiteessä.
Miten kumiarkkia tämän tyyppistä yhdistetään? Vulkaani, liima, hitsaus? Voiko sen tehdä itse? Materiaali on noin 1 mm paksua ja joustavaa...
Se on varmasti EPDM-kalvoa, sen voi liimata eri tavoin,W wamund sanoi:Tasainen autotallin kattopintani on päällystetty kumikalvolla (ja sen päällä on singel). Olen aikeissa tehdä uuden aukon/läpiviennin kattoon, halkaisijaltaan noin 150 mm, ja tietysti haluan sen tiiviiksi. Kattorakenteen läpi tulee menemään betonipilari.
Minulla on rulla (muutamia metrejä x 30cm) kumikalvoa edellisiltä talonomistajilta. Katso kuva!
Ajatukseni on tarvittaessa käyttää tätä toimenpiteessä.
Miten tällaisen kumikalvon voi yhdistää? Vulkanointi, liimaus, hitsaus? Onko mahdollista tehdä itse? Materiaali on noin 1 mm paksu ja joustava...
https://www.boanas.se/dammduk/lim-och-lagningssatser-dammduk.html
Klikkaa tästä vastataksesi