Jiji
Jiji: Treetex voi ehdottomasti imeä itseensä hajua ja jatkaa haisemista, vaikka hajun lähde olisi poissa, mutta se voi erittäin hyvin olla myös jotakin muuta, joka haisee. Meillä oli pieni, pieni homeinen eristepiste lattiassa, joka aiheutti pahan hajun. Se ei aina haissut, ja oli täysin mahdotonta sanoa, mistä haju tuli. Luulimme, että se tuli vanhasta treetexistä ja välillä katosta, mutta
7 vastausta · 2,8k lukukertaa
·
J
joppz: Miten on mennyt? Minulla on täsmälleen sama tilanne kylpyhuoneessa.
9 vastausta · 3,0k lukukertaa
·
Dowser4711
Dowser4711: Kyllä, kannatinpuun asentaminen on ennen kaikkea halvempaa, helpompaa ja nopeampaa, mikä tarkoittaa, että useimmiten käytetään tätä ratkaisua, jos tilaa riittää. Mutta se vaatii huomattavasti enemmän korkeutta, joten jos haluaa tai tarvitsee tehdä matalamman ratkaisun, palkkikengät ovat hyvä ratkaisu. Ja kunhan se tehdään oikein, molemmat ratkaisut kestävät yhtä hyvin.
2 vastausta · 2,3k lukukertaa
Dowser4711
Dowser4711: Minulla on vastaava kiinnitys, kuitenkin rappausmuurilla. Ne palkit kulkevat rinnakkain lattiajoukkojen kanssa vastaavassa kerroksessa ja ovat kiinnitetty ruuveilla (tai jos ne olivat naulattu, oli muutama vuosi sitten kun viimeksi avasin lattian) noin puolitoista metriä sisään.
3 vastausta · 2,4k lukukertaa
·
K
Katner: Omistan portinpylväitä, jotka on todennäköisesti rakennettu muurilohkoista. Pylväät rapattiin noin 15-20 vuotta sitten, mutta tämä on nyt alkanut halkeilla ja irtoaa. Nyt haluamme uudistaa pylväät kunnolla, mutta on vaikeaa löytää käsityöläisiä näin "pieneen" työhön, emmekä tiedä mitään betonista, rappaamisesta jne. Olemme tänään koputtaneet irti sen, mikä on
0 vastausta · 2,2k lukukertaa
·
prototypen
prototypen: Kuori oksasi niin, että ne kuivuvat, ja ne kestävät koko lastesi lapsuuden. Protte
5 vastausta · 2,1k lukukertaa
Bo arnold
Bo arnold: Todennäköisesti vanha lattialauta on ollut paperimaton alla, sen alapuoli oli tervattu ja värjäytynyt, joten lattialla ei ole mitään vaarallista, olen nähnyt paljon sellaista vanhoissa taloissa.
2 vastausta · 771 lukukertaa
·
J
Johan Sjöro: Onko joku, joka voi antaa minulle "olkaimet ja vyö" -menetelmän tämän muuraamiseen? Onneksi muurarein vain noin 10 kiveä, joten ei paljon menetetty. Kuitenkin sitä tulee hieman hermostuneeksi, kun pitäisi yrittää uudelleen. Ja onko olemassa jotain hyvää tapaa testata, että on onnistunut, joka ei vaadi odottamista ensi vuoteen? Pahimmassa tapauksessa joutuu palkkaamaan jonkun, joka
10 vastausta · 6,3k lukukertaa
·
D
Davion: Rakensin puuterassin betonista/kivilaatalta (terassi). Tuntuu siltä, että sama periaate pätee täällä. On mennyt erinomaisesti. Oli huopa koolinkien ja betonin välissä vain. Tarkistan sen joka vuosi ja se näyttää erinomaiselta, joten sen pitäisi onnistua myös sinulle.
1 vastaus · 2,4k lukukertaa
R
Rikards..: [citat] Luulin, että se näytti vähän heikolta ensimmäisessä kuvassa :D
8 vastausta · 2,9k lukukertaa
·
4
42-: Hei, Minulla on pesutuvassa betonitasanne, jolla pesukone ja kuivausrumpu ovat. Vanha kuivausrumpu meni rikki, joten ostin uuden, en katsonut tarkasti ja kävi ilmi, että ostin jättimäisen kuivausrummun. Nyt minun täytyy laajentaa tasannetta 10-15 cm kumpaankin suuntaan, jotta kuivausrumpu mahtuu. En ole koskaan oikein harrastanut tällaista valutyötä, mitä minun täytyy tehdä, jotta se
0 vastausta · 945 lukukertaa
R
Rackarnsunge: Tuliko kattoa? Onko sinulla vastauksia kysymyksiin, joita esitit?
1 vastaus · 1,5k lukukertaa
Åsa Lund
Åsa Lund: Boracol Ei taida poistaa sitä, mitä on olemassa? Mahdollisesti ennaltaehkäisevästi uutta sientä vastaan. En muista oikeastaan Tärkeintä tulevaisuudessa on varmistaa, että sienen edellytykset eivät synny uudelleen. Eli ei uutta vesivahinkoa
7 vastausta · 1,7k lukukertaa
·
zarkov
zarkov: Olen poistanut vaurioitunutta kipsiä siitä tilasta, josta lopulta tulee toimistoni, valmistaakseni tilan sähköasentajalle, ja kipsin alla ulkoseinässä on kiiltävämetallinen paperi, oletan että se on vanha höyrysulku. Pitäisikö minun teipata kaikki repeämät ja naulanreiät, vai pitäisikö minun poistaa se ja korvata muovilla? Talo on rakennettu 1968 ja siinä on FTX-ventilaatio.
0 vastausta · 671 lukukertaa
W
Wittlock: On olemassa "skumgummi"-metallikiskoja, jotka soveltuvat hyvin käytettäväksi kattoa ja lattiaa vasten. Ne tekevät rakenteesta tiiviimmäksi ja tarttuvat paremmin kuin esimerkiksi puurakenteet puulattiaan.
1 vastaus · 2,0k lukukertaa
·
O
OJO: Itse olen ajatellut rakentaa tällaisen telineen, kuten tämä filmi kuvaa: [MEDIA=youtube]2EQox84Xpzg[/MEDIA] Kaveri on båtbyggare, joten hän tietää, kuinka rakennetaan tukevasti!
1 vastaus · 4,2k lukukertaa
Z
z_bumbi: Saanko arvata, että lämmityskattila poistettiin yli 5 vuotta sitten eikä sitä korvattu pattereilla, ilmanvaihdolla ja/tai kosteudenpoistajalla? Niin kauan kuin talossa on lämmönlähde, joka imee ilmaa, se hallitsee ulkopuolista kosteutta, mutta kun kattila poistuu, kosteus alkaa kerääntyä. Salaojitus on mukavaa, mutta hyvä kosteudenpoistaja ja patteri ovat halvempia, erityisesti jos
25 vastausta · 23,5k lukukertaa
·
anders07
anders07: [citat] Joo, pääasia on, että poistat kaiken irtonaisen ja "karhennat" sen, mikä pysyy kiinni.
3 vastausta · 3,0k lukukertaa
P
Peter_Bromma: [citat] en ole asiantuntija, mutta veikkaan että se on upouus. Kun olen asentanut upouuden terassilaudan joskus, niin jokaisen ruuvin kohdalle on tullut nestettä ylös. Siinä pitäisi olla etiketti kiinnitettä, josta näet milloin se painettiin, mutta mielestäni se ei voisi olla mitään muuta, kun puhumme NTR-A raskasta työskennellä, mutta muuten helpommin muovailtavaa, kun se on
1 vastaus · 1,6k lukukertaa
·
J
jamaica: [citat] Super! Kiitos Nyt minulla on parempi käsitys.
5 vastausta · 2,3k lukukertaa
FKARLSSON
FKARLSSON: Se pitäisi toimia siirtämällä sääntöä vain ~100 mm ulos, oletan? [citat] Mietin vain siirtää sääntöä siten, että mikään ei ole lähempänä kuin 100 mm savuhormista. Voiko antaa 100 mm kipsilevyn "lentää" viimeisen säännön ja savuhormin välillä, mitä luulet?
4 vastausta · 1,8k lukukertaa
Oldboy
Oldboy: Puhdista, puhdista, puhdista. Mieluiten sekä sisä- että ulkopuolelta, jotta siitä tulee tiivis, kestävä ja paloturvallinen, ja se voi kestää 100 vuotta ilman huoltoa, tyypillisesti. Epäilen, että se on lisäksi sekä halvempaa että nopeampaa. On tietenkin mahdollista päällystää ulkopinta puupaneelilla.
1 vastaus · 821 lukukertaa
Huddingebo
Huddingebo: Liima, esim. PL200, ja 100-120mm ruuvit säännöissä. Olisin minä ainakin käyttänyt.
16 vastausta · 3,6k lukukertaa
ricebridge
ricebridge: Kaikki auttaa aina enemmän tai vähemmän. On melkein mahdotonta saada täysin hiljaista, erityisesti jälkiasennuksena olemassa olevaan rakenteeseen. Juuri kuten sanot, täytyy punnita kustannukset ja työmäärä sen suhteen, mitä haluaa, pystyy ja aikoo saavuttaa. Asenna mielellään kaksinkertaiset kipsilevyt siirrettävin saumoin, jos tilaa riittää.
14 vastausta · 3,4k lukukertaa
O
olofh: Asensin portaiden viereen muutama viikko sitten, mielestäni se oli melko vaikeasti työstettävää materiaalia, mutta yritin käyttää mahdollisimman paljon upotussahaa. Ajattelin juuri japanilaista sahaa hienosteluun, mutta minulla ei ollut sellaista kotona. [bild]
5 vastausta · 9,3k lukukertaa
·
Patrik V.
Patrik V.: On helpompaa laittaa koko levyt portaiden alle, niin tulee täysin tiivis.
2 vastausta · 4,4k lukukertaa
·
Peter2400
Peter2400: [citat] Käyttäisin tämän tyyppistä konetta, huomattavasti enemmän hallintaa ja ergonomisempi kuin kulmahiomakone. Mutta kulmahiomakone kelpaa, jos käsiteltävät pinnat ovat pienempiä. https://www.bauhaus.se/renovator-rex120c-1300w-inkl-syntetborste-remsborste?gclid=EAIaIQobChMIyZLSrvGQ_gIVEt2yCh1GqwlrEAQYASABEgKEFvD_BwE#yotpo-recension
1 vastaus · 3,0k lukukertaa
Dan1891
Dan1891: Hyvä niin! Mutta Moelvens ovikarmi oli kyllä vielä erilaisempi kuin se, joka sinulla on nyt :) Mutta ehkä se toimii silti?
18 vastausta · 4,3k lukukertaa
·
Hemmasnickarn85
Hemmasnickarn85: [citat] Kiitos, tuli sitten uusi takka ja savupiippu!
22 vastausta · 5,6k lukukertaa
·
M
Mjärn: [citat] Ok, ei ole muuta vaihtoehtoa kuin käyttää saumamassaa, vai kuinka?
4 vastausta · 1,1k lukukertaa
·
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.