1 698 lukukertaa ·
7 vastausta
2k lukukertaa
7 vastausta
Mätä ulkoseinä
Ei, ei mielestäni haise miltään.
Åsa Lund
Talon omistaja
· Skåne
· 6 969 viestiä
Åsa Lund
Talon omistaja
- Skåne
- 6 969 viestiä
Mietin, onko kyseessä vanha kellarisieni-isku, joka on osittain saneerattu ja korjattu? Siellä on vanhoja lautoja sienirihmalla ja sitten uutta puutavaraa aivan vieressä. Onko rakenteessa kosteutta jossain? Googlaa kellarisieni ja vertaa kuvia taloosi.
Kyllä, he ovat olleet siellä aiemmin ja yrittäneet korjata vähän aikaisemmin. Mitä tarkoitat sukeltanut jossain rakenteessa? Mikään ei tunnu tänään kostealta, joten sen pitäisi olla vanha vaurio, jota ei ole korjattu 100-prosenttisesti.
Åsa Lund
Talon omistaja
· Skåne
· 6 969 viestiä
Åsa Lund
Talon omistaja
- Skåne
- 6 969 viestiä
Se, mikä on lahonnut, tulee poistaa, erityisen tärkeää, jos se on kantavia osia.
En olisi halunnut hyökkäyksen kohteeksi joutunutta puuta talossani.
Vanha sienihyökkäys johtui todennäköisesti siitä, että seinän putket vuotivat, ne näyttävät osittain vaihdetuilta.
En olisi halunnut hyökkäyksen kohteeksi joutunutta puuta talossani.
Vanha sienihyökkäys johtui todennäköisesti siitä, että seinän putket vuotivat, ne näyttävät osittain vaihdetuilta.
Aion poistaa niin paljon kuin mahdollista. Luin jotain Bora-jostakin käsittelystä. Mitä mieltä olet siitä?
Åsa Lund
Talon omistaja
· Skåne
· 6 969 viestiä
Åsa Lund
Talon omistaja
- Skåne
- 6 969 viestiä
Boracol
Ei taida poistaa sitä, mitä on olemassa?
Mahdollisesti ennaltaehkäisevästi uutta sientä vastaan.
En muista oikeastaan
Tärkeintä tulevaisuudessa on varmistaa, että sienen edellytykset eivät synny uudelleen. Eli ei uutta vesivahinkoa
Ei taida poistaa sitä, mitä on olemassa?
Mahdollisesti ennaltaehkäisevästi uutta sientä vastaan.
En muista oikeastaan
Tärkeintä tulevaisuudessa on varmistaa, että sienen edellytykset eivät synny uudelleen. Eli ei uutta vesivahinkoa
Klikkaa tästä vastataksesi


