Se löytyy yleensä useimmista rakennusliikkeistä. Sitä kutsutaan joskus "antik foder". On olemassa pari melko samanlaista. Joten sinun pitäisi pystyä löytämään.
Sitä löytyy yleensä useimmista rakennustarvikeliikkeistä. Kutsutaan joskus "antik listaksi". On olemassa pari melko samanlaista. Joten sinun pitäisi löytää.
No enpä tiedä, tuo taitaa olla vanhempaa kuin mitä löytyy rakennusliikkeistä nykyään uskoakseni. Voi olla vaikea saada ilman erityistilausta tai löytämällä vanhoja listoja jostain.
Seisoin käytävällä Hornbachissa ja tunsin oloni epätoivoiseksi, mutta aion mennä Bauhausiin katsomaan. Kiitos vinkistä, aion googlettaa ja katsoa jos löydän jotain. Muita vinkkejä paikoista Göteborgin alueella otetaan myös mielellään vastaan. K-Byggilläkään ei ollut mitään (off topic: siellä on harvoin tungosta..m).
Nja, det där är nog äldre än vad som finns på byggladorna nuförtiden tror jag.
Kan bli svårt att få tag i utan att specialbeställa, eller hitta gamla foder nånstans.
Joo, ennen vanhaan ei juuri ollut "standardia", joten jokainen puuseppä/rakentaja jyrsi omat profiilit karmeihin ja listoihin. Joten voi olla hankalaa löytää juuri samaa profiilia nyt.
edit: Jos haluat juuri saman profiilin, sinun on todennäköisesti mallinnettava nykyinen, ja pyydettävä puusepältä jyrsimään uudet mallin mukaan.
Nja, tuo taitaa olla vanhempaa kuin mitä löytyy rakennusvarastoista nykyään, luulisin.
Voi olla vaikea saada ilman erikoistilausta tai löytää vanhoja kattolistoja jostain.
Luonnollisesti se on näin. Kuitenkin on muutamia uudelleen valmistettuja, jotka muistuttavat melko paljon niitä, jotka TS:llä on. Nämä uudet on tehty muistuttamaan vanhoja.
Kiitän vinkeistä ja täydennän lisäämällä vielä kuvia, jos ne antavat lisävihjeen.
Onko Göteborgin alueella jotain sahaa tai vastaavaa, jossa kannattaisi vierailla onnenkaupalla? Bauhausilla oli yksi nimeltään "antik" ja toinen vinkki voisi myös toimia. Mutta ehkä onnea on matkassa ja näkee jotain muuta jossain erikoisliikkeessä...
Menen aivan kieroon katsellessani sinun foderiasi, joten en voi päättää, onko se oikea, mutta jalkalista on Moelvenilta. He näyttävät kutsuvan sitä nyt "Klara". Löytyy "kaikkialta". Oven ympärillä oleva foder ei ole yhtä yleinen, mutta mietin, onko se Moelven Anna?
Minulla on sama jalkalista kuin sinulla, mutta ikkunoiden ympärillä on erilainen, joka on enemmän samanlainen jalkalistan kanssa, vaikka kapeampi.
Tulen ihan kieroon katsottua foderisi, joten en voi päättää, onko se oikein, mutta lattialista on Moelvenilta. Ne näyttävät kutsuvan sitä nyt "Klara". Saatavilla "joka puolella". Oviaukon lista ei ole yhtä yleinen, mutta mietin, onko se Moelven Anna?
Minulla on sama lattialista kuin sinulla, mutta toinen ikkunoiden ympärillä, joka on enemmän lattialistan kaltainen mutta kapeampi.
[linkki]
Mielestäni TS profiilit eivät näytä lainkaan Moelven Klaralta tai Annalta. Proportionit jäystetyissä eivät ole samat.
Mutta, toisaalta, ehkä se kuitenkin kelpaa?
Mielestäni TS:n profiilit eivät ollenkaan näytä Moelven Klara- tai Anna-malleilta. Proportionaalisesti jyrsityt eivät ole samat. Mutta, toisaalta, ehkä se kelpaa kuitenkin?
Lattialista on varma valinta, ovilista olen vain 22% varma.....
Lattialista on varma, ovilista on vain 22 % varma...
OK, sanot jos sinä niin (mutta olen silti vähän epävarma)
Edit: Nyt olen tarkistanut uudelleen! Enkä voi nähdä, että lattialista (sokkeli), jonka TS:llä on, olisi sama kuin Moelvensin?
Toki se muistuttaa sitä, mutta eikö siinä ole eri profiili?
OK, sanot niin ( mutta olen silti hieman epäileväinen )
Edit: Nyt olen tarkistanut uudelleen! Enkä näe, että lattiakaistale (sokkeli), joka TS:llä on, olisi sama kuin Moelvens?
Toki, se muistuttaa sitä, mutta eikö olekaan sama profiili?
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.