Pohdin, voinko rakentaa puuterassin suoraan kivirapujen päälle vai täytyykö minun poistaa portaat ensin? Onko joku, joka tietää?
 
Rakensin puuterassin betonista/kivilaatalta (terassi). Tuntuu siltä, että sama periaate pätee täällä. On mennyt erinomaisesti. Oli huopa koolinkien ja betonin välissä vain. Tarkistan sen joka vuosi ja se näyttää erinomaiselta, joten sen pitäisi onnistua myös sinulle.
 
  • Tykkään
dendärmia
  • Laddar…
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.