Rakensin puuterassin betonista/kivilaatalta (terassi). Tuntuu siltä, että sama periaate pätee täällä. On mennyt erinomaisesti. Oli huopa koolinkien ja betonin välissä vain. Tarkistan sen joka vuosi ja se näyttää erinomaiselta, joten sen pitäisi onnistua myös sinulle.