Hei!

Tarvitsen tasoittaa hieman epätasaisen lattian.
Todennäköisesti korkeusero ei ole suurempi kuin enintään 10 mm.
Mitä pitäisi käyttää, joka hoitaa näin ohuen kerroksen murustumatta?

Terveisin, Mattias

BirgitS
Se riippuu vähän siitä, mitä aiot laittaa päälle, mutta saatavilla on eri paksuisia masoniittilevyjä sekä 1 mm paksuista lumppapp:ia, jota voi laittaa useampaan kerrokseen.

BirgitS BirgitS sanoi:
Se riippuu vähän siitä, mitä aiot laittaa päälle, mutta masonit-levyjä on eri paksuuksilla sekä 1 mm paksu lumppapahvi, jota voi laittaa muutaman kerroksen.
Osa lattiasta (betoni) on täysin tasainen, mutta aion laittaa saman lattian (tarkett) kahden huoneen välille, ja silloin on vain pieni alue, jossa valu on alempana.

Luulen, että ne toimisivat myös, kuituvahvistettu tasoitemassa

BirgitS
R RenoverarenBob sanoi:
Osa lattiasta (betoni) on täysin tasainen, mutta olen asentamassa samaa lattiaa (tarkett) kahden huoneen välille, ja siellä on vain pala, jossa valu on alempana.
Jos kyseessä on parkettilattia, yleensä masoniitti ja lumppapaperi toimivat, koska lattia kestää tiettyjä korkeuseroja.

• Tykkään
RenoverarenMattias
  • Laddar…
T Timmermannen77 sanoi:
Luulen, että ne toimisivat, kuituvahvistettu tasoitemassa
Aha, kuulostaa mielenkiintoiselta, onko jotain hyvää merkkiä ja lajia, joka kannattaisi valita?

Weberfloor 140 Nova, olen joskus käyttänyt lattioiden tasoitukseen. Sen voi levittää 5-60 mm paksuksi, muista käyttää primeria lisäämään tarttuvuutta alustaan. 😃

• Tykkään
RenoverarenMattias
  • Laddar…
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.