9 616 lukukertaa ·
6 vastausta
10k lukukertaa
6 vastausta
Mikä on pikabetoni?
Ja mihin se sopii? olen nähnyt sitä Byggmaxilla, mutta en löydä paljon tietoa asioista kuten kestävyys, kovuus verrattuna sementtipohjaisiin tuotteisiin tai hydrauliseen kalkkiin, ja ennen kaikkea mitään esimerkkejä keneltäkään, joka olisi käyttänyt sitä. Miten tätä pitäisi tarkastella, onko se laasti, liima, valuaines? kaikki kolme? vaikuttaa koostuvan pääasiassa kvartsihiekasta, dolomiitista ja magnesiumoksidista
https://www.byggmax.se/snabbsten-5kg-p01080
https://www.byggmax.se/snabbsten-5kg-p01080
Jotain vastaavaa husfix?
joo ehkä taloremonttiin ulkokäyttöön? mutta siinä ei näytä olevan lainkaan sementtiä.
minulla on joitakin betonitöitä puutarhassa, joiden laatu/viimeistely on kyseenalainen, joten mietin, olisiko nopeakivi ollut hyvä lisäys siellä, missä paska on alkanut murtua ja pudota...
minulla on joitakin betonitöitä puutarhassa, joiden laatu/viimeistely on kyseenalainen, joten mietin, olisiko nopeakivi ollut hyvä lisäys siellä, missä paska on alkanut murtua ja pudota...
Olen testannut tuotetta snabbsten ja näin se toimi minulle. Ajattelin ensin, että mikä hieno tuote. Ajattelin korjata halkeamia betonilattiassa verannalla. Jos sekoittaa ohjeiden mukaan, se toimii esimerkiksi halkeamassa, jossa ei ole nousevaa kosteutta. Jos on nousevaa kosteutta, niin se ns. snabbsten liukenee yhtä nopeasti kuin se kovettui.major_tom sanoi:
Ja mihin se on hyvä? Näin, että sitä on saatavilla Byggmaxissa, mutta löysin huonosti tietoa kestävyydestä, kovuudesta verrattuna sementtipohjaisiin tuotteisiin tai hydrauliseen kalkkiin ja ennen kaikkea esimerkkejä keneltäkään, joka olisi käyttänyt sitä. Miten sitä pitäisi katsoa, onko se laasti, liima, valamateriaali? kaikki kolme? näyttää pääosin sisältävän kvartsi hiekkaa, dolomiittia ja magnesiumoksidia [linkki]
Älä käytä snabbsten, olen kokeillut ja se oli täysin arvoton. Snabbsten ei kestä kosteutta, vaan se irtoaa. Käytä tavallista betonia, vahvista galvanoidulla kananverkolla tai jollain vastaavalla. Käytä formplyfa/vaneri jos sinun täytyy valaa kokonainen askelma uudelleen.
Klikkaa tästä vastataksesi