Aion rakentaa autokatoksen uudelle asuntovaunullemme ja aion käyttää vanhaa autotallia tukena.
Ajattelen pulpettikattoa, joka kallistuu autotallia kohti, jotta voimme käyttää räystäskourua yhteisesti.
Ongelmani on, että autotallissa ei ole tarpeeksi korkeutta, ja ihmettelen, voisinko mahdollisesti kiinnittää autotallin kattotuoleihin alapuolelta räystään alla ja mitä tarvittaisiin, jotta se pysyy tukevasti.
Tarvittavat mitat ovat 2800 vapaa korkeus asuntovaunulle sekä 4000 leveydeltä, pituus on 7000.
Se ei ole luultavasti hyvä ratkaisu monesta syystä. On parempi asettaa carport pylväiden päälle niin, että sen katto tulee korkeammalle eikä koskaan kosketa autotallia. Voit sitten käyttää autotallin seinää carportin pylväiden sivuttaiseen kiinnittämiseen.
Hei Justus, kiitos vastauksesta mutta jos minun täytyy välttää tolppia. eikö ole mitään, mitä voisi tehdä autotallille jotta se toimisi?
Mitkä syyt sinulla on mielessä? Olen melko tietämätön rakentamisesta ja siksi kysyn uudelleen.
On vaikeaa saada autotallin kattoa tiiviiksi, jos sen nykyiseen tiivistekerrokseen tehdään reikä. Ei ole myöskään itsestään selvää, että autotallin seinä kestää silloin siihen kohdistuvaa ylimääräistä kuormaa. Kaksi tolppaa autokatokselle, joka on aivan autotallin seinän vieressä, eikö niille pitäisi olla tilaa?
Hei taas,
En aio mennä katon läpi vaan katsoa pientä piirustustani, en tiedä onko tämä mahdollista tai meneekö aivan pieleen.
Täytyy päästä autotallin yli saadakseni asuntovaunun sisään kuten ajattelin.
Valitettavasti en usko, että se pitää. Lumella on merkittävä kuormitus, johon autotallin kattotuolit eivät ole mitoitettuja. Yritän tehdä luonnoksen hieman myöhemmin.
Hei taas,
Kiitos piirustuksesta näyttää hyvältä.
En halunnut mieluiten sisimpiä pylväitä, koska maa on jo valmis. Mutta täytyy varmaan tehdä kuten kuvailet, voi tietysti olla ongelmia suunnittelemani ratkaisun kanssa.
Yritän herättää tämän vanhan ketjun henkiin... Minulla on täsmälleen sama ongelma. Olen hieman huolissani siitä, että autokatoksen peltikaton vedenvuoto saa niin paljon vauhtia, että se pääsee autotallin kattotiilien alle. Mutta ehkä siitä ei tarvitse olla huolissaan?
Miten autokatoksesi lopulta kävi @Magnus33? Onko kuvia, joita haluaisit jakaa?
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.