Hei!
Minulla on vanha kivikirstu Bohuslänissä, jossa useita kivimassoja on romahtanut ja pudonnut pohjalle viereen. Estääkseni lisää lohkareita putoamasta ajattelin täyttää niiden ympärillä olevat aukot betonilla. Kysymykseni on siis, mikä sementtilaji on paras? Betoni ei tule olemaan veden pinnan alla, mutta se altistuu jatkuville huuhteluille/roiskeille.
Kiitos etukäteen!