Hei!
Minulla on vanha kivikirstu Bohuslänissä, jossa useita kivimassoja on romahtanut ja pudonnut pohjalle viereen. Estääkseni lisää lohkareita putoamasta ajattelin täyttää niiden ympärillä olevat aukot betonilla. Kysymykseni on siis, mikä sementtilaji on paras? Betoni ei tule olemaan veden pinnan alla, mutta se altistuu jatkuville huuhteluille/roiskeille.

Kiitos etukäteen!
 
Fjällbackassa, samanlaisessa ympäristössä veden ylä- ja alapuolella, olen käyttänyt tavallista karkeaa betonia tai sementtiä (jos sinulla on pääsy soraan) erittäin hyvällä tuloksella.
 
  • Tykkään
Boven_i_dramat
  • Laddar…
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.