N
Hän aikoo siis valaa kokonaan uudet portaat ja sitten laittaa epoksia siihen? Eikö olisi parempi laittaa laatoitusta kuin epoksi, jos ei pidä betonista. Uusvalettu betoniporras pitäisi kai kestää vähintään 50 vuotta, jos se on tehty oikein ja betoni on pumpattu autosta. Minulla ei ole paljon kokemusta epoksista, varsinkaan ulkona. Enkä ole myöskään koskaan nähnyt sitä.
En olisi ostanut sitä, mutta se olen minä.

No hän aikoo parantaa joitakin kohtia ja valaa uudestaan keskiosan. Mutta kokemukseni mukaan, jos laittaa laattoja, niin ennemmin tai myöhemmin tulee pakkasrapautumista saumoihin ja sitten portaat näyttävät taas samalta kuin nyt. Ymmärrän ajatuksesi, mutta uskon että siitä tulee hyvä, palaan asiaan 10 - 20 vuoden kuluttua. ;)

• Tykkään
Pelle_22 ja 1 muu
  • Laddar…
M Mmmarkus sanoi:
M Mmmarkus sanoi:
Mutta kokemukseni mukaan, jos asentaa laattoja, niin ennemmin tai myöhemmin tulee pakkasrappeuma saumakohtiin, ja sitten portaat näyttävät taas samalta kuin nykyään.
Olen myös kyllästynyt liimaamaan liuskekivilaattoja portaikkoon, meidän 5. vuosi. Ajattelin panostaa epoksi - pikkukivi/hiekka. Ajattelin aluksi valita Duratrappin, mutta se on todella kallis ja näyttää käyttävän vain epoksikitata ja pikkukiviä.
Vaihtoehto voisi olla PaintPro kitti NM205 yhdistettynä heidän "Värisilttiinsä". Onko joku kokeillut sitä?

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.