M
matthiask: Terassiltamme on betoniset portaat ylös kallionkielekkeelle kohti polkua, joka on altistettu ja pesty kallio. Portaat ovat nähneet parempia päiviä ja ovat epämukavat kävellä paljain jaloin. Haluaisin parantaa niitä. Visio olisi sileät betoniaskeleet, joiden väri sulautuu viereiseen kiveen ja kallioon. Onko vinkkejä miten edetä, mitkä materiaalit ovat sopivia? Oma ajatukseni on
0 vastausta · 1,0k lukukertaa
·
P
Plåt-Oskar: [citat] https://sv.m.wiktionary.org/wiki/måla_fan_på_väggen
13 vastausta · 2,0k lukukertaa
·
D
docboy: Minulla on -64 vuodelta peräisin oleva betonisilta, jonka pinnan reunat ovat alkaneet irrota sillan sivusta. Tietääkö kukaan, mikä pinnan nimitys on ja onko sitä saatavilla tänä päivänä, jotta voin korjata sen? [bild]
0 vastausta · 705 lukukertaa
·
plåtrickard
plåtrickard: [citat] Aivan niin... lisäksi joka toisen ruodelaudan tulee olla kattoristikon päällä...
4 vastausta · 925 lukukertaa
P
pentmo: On mätänevät tolppa ulkohuoneessa, se kantaa lautoja, jotka pitävät ikkunat paikoillaan. Voiko sahata osan siitä ja vaihtaa, kiinnittää perustukseen, tai ehkä uusi perustus? Tai mikä olisi paras tilapäinen ratkaisu tähän teidän mielestänne? Kiitän nöyrimmin kaikesta avusta :-)
0 vastausta · 2,2k lukukertaa
·
O
OmpaOmpaa: Hei! Minäkin olen utelias kuulemaan, miten ratkaisit sen. Olen tekemässä vastaavaa ratkaisua laattojen kanssa puukehykseen ulkokeittiössä. Onko paras tapa käyttää kehystä ympärillä vai pitäisikö ne liimata? Käytitkö mitään saumausta niiden välillä?
3 vastausta · 4,7k lukukertaa
·
V
varpan1: [citat] Moottoripyörät, huolto- ja korjaustyöt, mancave, varastointi.
19 vastausta · 3,5k lukukertaa
·
K
KLSPROJEKT: Setri
4 vastausta · 803 lukukertaa
·
K
4 vastausta · 803 lukukertaa
·
pacman42
pacman42: [citat] Wago kuvassa on viisi liitäntää...
8 vastausta · 843 lukukertaa
·
K
_KirderF_: Toden totta kärsit kanssasi.
1 vastaus · 1,8k lukukertaa
·
J
Jan_G: [citat] Katso vastaus 1 ja 2. Sinä pärjäät, anna mennä 😎
6 vastausta · 2,1k lukukertaa
·
Charlotte vdL
Charlotte vdL: [citat] Hei! Löysin tämän linkin, minulla on sama ongelma. Unipuu kerrossänky, mutta ei tarpeeksi ruuveja. Sopivatko ne, jotka ostit? Onko sinulla vielä jäljellä ja haluaisitko myydä?
12 vastausta · 2,6k lukukertaa
·
N
NoiseMaker: Voi sanoa, että ongelmani ei ole ratkaistu. Tein puolittaisen yrityksen ja vain hioin hieman. Suurin osa kanttikivestä on vielä jäljellä, vain leikkasin muutaman senttimetrin yläreunasta. En muista tarkalleen miten tein, mutta en ostanut täsmälleen sitä tuotetta, jota suositeltiin täällä. On kuitenkin tehtävä asialle jotain nyt kesällä, koska lisää betonia on irronnut. Aion
10 vastausta · 6,6k lukukertaa
·
torparavgrund
torparavgrund: Höyryjarru diffuusioavoimesta materiaalista, EI diffuusioeläpästä muovista.
1 vastaus · 1,4k lukukertaa
F
fribygg: Helmiäispaneli
1 vastaus · 873 lukukertaa
Workingclasshero
Workingclasshero: Rakenna suuri portaikko, jossa on tukeva tasanne oven ulkopuolelle, kuten kuvassa. Voitko, upota ritilä tasanteeseen, jotta kengät voi puhdistaa. Portaat voidaan rakentaa erikseen autotallissa tai katoksen alla ja sitten asettaa paikoilleen. Katto, jota ei ole kuvassa, voidaan varmaankin tukea vinotuilla, jotta tolppa ei ole tiellä. Onnea. /W
1 vastaus · 2,2k lukukertaa
·
C
Chnorin: [citat] Kiitos! Joo, totta kai se on niin.
4 vastausta · 1,3k lukukertaa
·
N
Nybyggarn: Helpoin vaihtoehto ovat sormijatketut palkit, joita on saatavana melko pitkinä pituuksina. Toinen vaihtoehto on ns. korkeaprofiililevyt puupalkkien sijaan, joiden avulla voidaan rakentaa melko suuri jänneväli. Mutta se riippuu hieman siitä, millaisesta rakennuksesta on kyse, sopiiko se.
2 vastausta · 2,1k lukukertaa
BruketsCustom
BruketsCustom: Olen aloittamassa vuonna 1943 rakennetun talon salaojitusta. Olen tehnyt useita salaojituksia aiemmin, joten minulla on kohtuullinen käsitys perinteisestä salaojituksesta/eristyksestä. Olen alkanut tutkia polyuretaaniruiskueristystä, vaikuttaa kätevältä. Mitä mieltä olette, etuja/haittoja?
0 vastausta · 1,2k lukukertaa
J
Jens5: [citat] Okei, minun täytyy tutkia lisää mittoja ollakseni varma, onko kyseessä sokkeli yksinkertaisesti. Se voi olla selvästi kuvassa, mutta vihreän kohdalla pitäisi olla pala paneelia aukossa.
5 vastausta · 1,7k lukukertaa
·
J
Jimgus123: [citat] Kuinka paljon eristystä siihen meni? Superwool?
39 vastausta · 18,8k lukukertaa
·
A
AndersS: [citat] Vaihda Hammeritiin, eikä tarvitse olla Hammarlacken. Mutta jos kyseessä ovat autot, se saattaa olla toisin, siellä mikään ei näytä toimivan oikein hyvin.
13 vastausta · 2,0k lukukertaa
H
hensvik88: Etsin lattialistaa tällä profiililla
0 vastausta · 700 lukukertaa
·
H
Ht33781: Keskustellaan paljon, tiedän, mutta se ei auta, sillä en ole löytänyt vastauksia siihen, miten 😅 Tarvitsisin hieman apua ymmärtääkseni, miten pitäisi koota avauksia. Minulla on meneillään pieni lisärakennus, noin 3x3m, johon tulee murtuva eristetty peltikatto, jossa on noin 20 asteen kaltevuus ja kattotuolit jokaisen seinän varrella. Lisärakennukseen tulee kaksoisovi, jonka leveys
0 vastausta · 1,2k lukukertaa
·
A
adbjn: [citat] Kyllästetty puu painaa noin 830 kg/m3. Lähde: https://www.svenskttra.se/bygg-med-tra/byggande/hantering-och-lagring/
7 vastausta · 16,8k lukukertaa
M
Manstralen: Hei! Asumme vanhassa talossa ja haluamme palauttaa portaat peilipaneeleilla. 1) Miten se tehdään helpoiten, kun kannatinpalkki on aaltoileva? Arvelen, että tasahiotut laudat eivät jousta lainkaan... 2) Kaide on myös aaltoileva, ja siinä on korkeuseroa 60 mm. Onko teillä vinkkejä, kuinka tehdä yläreunasta niin, että kaide on samassa linjassa poikkilaudan kanssa, vai annetaanko sen vain
0 vastausta · 1,3k lukukertaa
·
nattugglan11
nattugglan11: Asun talon ylimmässä kerroksessa, asunto. 50-luvun talo, jossa meillä oli pingotettu kangas sisäkattona. Sitten haluttiin palosuojaus, joten kangas revittiin alas ja asennettiin kaksinkertainen kipsilevy. Muistan, että kangas peitti ponttalaudat, ja pontin takana oli jonkinlainen vahvempi vaneri. Tästä on nyt kulunut monta vuotta, mutta en muista, että katossa olisi ollut vedettynä
0 vastausta · 947 lukukertaa
B
Boan: liimapuulla ajaminen
2 vastausta · 720 lukukertaa
K
Kardan79: [citat] En ole koskaan tehnyt sitä (tosin olen laatoittanut betonia vain 2 kertaa, ja silloin työtason yli). Ehkä joku muu voi jakaa kokemuksensa.
3 vastausta · 723 lukukertaa
·
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.