2 601 lukukertaa ·
12 vastausta
3k lukukertaa
12 vastausta
Asennusruuvi
Hei,
Olen etsimässä kiinnitysruuvia samanlaista kuin liitteenä olevan kuvan ympyröity osa. Olen etsinyt bauhausista, krautasta, ikeasta ym., ja lähin löytämäni on oikealla oleva, mutta se ei sovi mutteriin, koska kierteiden välinen väli on liian pitkä.
Ruuvi on 4,1 cm pitkä. Se kuuluu Unipuu-merkkiseen kerrossänkyyn, jota ei valitettavasti enää valmisteta. Olen myös etsinyt mutteria, joka sopisi oikeanpuoleiseen ruuviin, mutta en ole löytänyt.
Onko kukaan nähnyt samanlaista ruuvia tai osaisiko kukaan vinkata, mistä voisin löytää sen?
/Johan
Olen etsimässä kiinnitysruuvia samanlaista kuin liitteenä olevan kuvan ympyröity osa. Olen etsinyt bauhausista, krautasta, ikeasta ym., ja lähin löytämäni on oikealla oleva, mutta se ei sovi mutteriin, koska kierteiden välinen väli on liian pitkä.
Ruuvi on 4,1 cm pitkä. Se kuuluu Unipuu-merkkiseen kerrossänkyyn, jota ei valitettavasti enää valmisteta. Olen myös etsinyt mutteria, joka sopisi oikeanpuoleiseen ruuviin, mutta en ole löytänyt.
Onko kukaan nähnyt samanlaista ruuvia tai osaisiko kukaan vinkata, mistä voisin löytää sen?
/Johan
Oikeanpuoleinen näyttää olevan puuruuvi, ja vasemmanpuoleinen pitäisi olla kierteytetty jos sen on tarkoitus mennä holkkiin. Eikö sinun pitäisi pystyä käyttämään tavallista kierteytettyä ruuvia oikeassa koossa? Tarvitsetko ruuvin tietyn muodon?
Ympyröity löytyy ainakin yhdestä ikea huonekalusta, mutta ei mistään tavallisesta ruuvista. Valitettavasti en voi muistaa mistä, mutta luulen että se oli sänky. Kärsivällisyydellä voi käydä läpi suuren joukon kokoamisohjeita, niin ehkä sen varaosanumeron löytää ja sen voi tilata.
Voisiko tämä olla jotain?
https://www.theofils.se/kopplingsbeslag/kopplingsbultar-och-snackor/kopplingsskruv-7179-61124/
/Höghus
https://www.theofils.se/kopplingsbeslag/kopplingsbultar-och-snackor/kopplingsskruv-7179-61124/
/Höghus
Kyllä valitettavasti tarvitsen sen muodon, jotta se sopii muiden osien kanssa sängyn kokoamiseen.S0MMER sanoi:
Joo, se oli ensimmäinen ajatukseni ja löysin Ikea-ruuvin, jonka luulin sopivan, mutta se oli väärät mitat. Mutta yritän siellä uudestaan.O Octavianus sanoi:
IKEA-ruuvi on tarkoitettu ruuvattavaksi puuhun, joten:
ota sopivan kokoinen pyöröpuu korvaamaan "mutteri" ja poraa siihen sopivan kokoinen reikä, joka sopii IKEA-ruuviin. Sinulla on tällöin puusta tehty "mutteri", johon ruuvi voidaan kiinnittää.
ota sopivan kokoinen pyöröpuu korvaamaan "mutteri" ja poraa siihen sopivan kokoinen reikä, joka sopii IKEA-ruuviin. Sinulla on tällöin puusta tehty "mutteri", johon ruuvi voidaan kiinnittää.
Hei! Löysin tämän linkin, minulla on sama ongelma. Unipuu kerrossänky, mutta ei tarpeeksi ruuveja. Sopivatko ne, jotka ostit? Onko sinulla vielä jäljellä ja haluaisitko myydä?J j1978 sanoi:
Klikkaa tästä vastataksesi