Hei.

Olen rakentelemassa ulkokeittiötäni ja olen tullut ongelmaan työtason kanssa. En halua valaa työtasoa, vaan olen ajatellut laittaa klinkkerilaattoja 60x60.

Tarvitsen kuitenkin vinkkejä siitä, millainen rakenne laattojen alla voisi olla, jotta se kestää Suomen ilmaston ulkona ilman keittiön yläpuolella olevaa kattoa. Keittiön runko on jo valmis, joten ainoastaan työtaso on vielä tekemättä.

Ja kuten sanottu, en halua valaa, joten ei ehdotuksia siitä.
 
  • Ulkokeittiö keskeneräisellä puisella rungolla, jossa on metalligrilli ja puuritiläseinät. Vasemmalla ja oikealla kasvilaatikot.
Aseta ne suoraan koolausta vasten ja kehys ympäri niin laatat painuvat kiinni.
 
Hei! Miten teit ja miten selviydyit talvesta? :)
 
Hei!

Minäkin olen utelias kuulemaan, miten ratkaisit sen. Olen tekemässä vastaavaa ratkaisua laattojen kanssa puukehykseen ulkokeittiössä. Onko paras tapa käyttää kehystä ympärillä vai pitäisikö ne liimata? Käytitkö mitään saumausta niiden välillä?
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.