Senaste aktiviteten
-
NyKarin svarade i tråden Renovera gamla fönster.Tack! -
Alfredo svarade i tråden MCPA mot svårt ogräs i gräsmattan.Då kanske du kan testa om några veckor med lite tur... 🙄 -
RRobbban77 svarade i tråden Nygjuten altan. Ej nöjd.En entreprenadfirma som jag använt tidigare för grävarbeten som vart mycket duktiga. Jag bad han lösa gjutna altaner till mig, då sa han...
-
LHar du varit in och kollat på papp tillverkarnas sidor? Tex icopal?
-
LJust på grund av såna här ointressanta kommentarer som jag slutade läsa inläggen
-
SC Aero svarade i tråden Vad blir det för mat?. -
IDörren är öppen. Fick slipa till en förläggare till spärrskftet och använda lite våld 😅. Tack för tipsen.
-
PDagens och dagens.. @stigen hade en liten slip till salu som jag köpte. Han stog för baxandet till Gbg och där anslöt jag några v senare...
-
BBogey svarade i tråden Granne håller på med nåt på vår gemensamma tomtgräns..Kan det vara en scen för hårdrocksband eller gangsta rap?
-
Mml novis svarade i tråden Granne håller på med nåt på vår gemensamma tomtgräns..Just på grund av såna här ointressanta kommentarer som jag slutade läsa inläggen
-
CSåg någon på YouTube som hade samma problem fast värre. Sluta med att han satte en koppling i sidan av foderröret och täta toppen så han...