Senaste aktiviteten
-
Roga1337 svarade i tråden Den stora öltråden!.Några av mina Midsommarbira…som intogs växelvis med Snapsarna samt Drinkar/ Cava/Vitt & Rött vin👌 -
FredrikR svarade i tråden Vad dricker du idag?.Inte idag men väl igår, Lynchburg Lemonade. -
Intet svarade i tråden Granne håller på med nåt på vår gemensamma tomtgräns..Helt enig. fsn,s bristande förmåga att uttrycka sig begripligt, är en tydlig indikation på vår uppfattning. Hans omogna, aggressiva... -
RRobbban77 svarade i tråden Nygjuten altan. Ej nöjd.De vibrerade lite iaf såg jag. Så från bilderna att döma så anser ni inte det orimligt att de ska åtgärda plattan? Har testat ställa...
-
DennisCA svarade i tråden Humorhörnan .... -
RRoger Törnros gillade Larsas inlägg i tråden Hjälp! Varför vill inte pumpen pumpa upp vatten ur brunnen?.Funkade det förra året lär väl backventil mm vara på plats. Skulle gissa pumpen drar luft i den misshandlade kopplingen. Något liknande...
-
RRobbban77 svarade i tråden Nygjuten altan. Ej nöjd.Det vart firman som byggde formen. Jag påpekade formens konstruktion innan betongbilen kom och de riktade till den lite och satte bara i...
-
Intet svarade i tråden Sanera gammal infiltration.Vet inte. Men jag har väldigt svårt att tro att det inte användes. Lyckligtvis har jag en kompis som växte upp på en bondgård som födde... -
IVårens projekt har varit ett serveringsskåp/skräpskåp. Skissade på otaliga alternativ under flera år innan jag tillslut bara beslutade...