Senaste aktiviteten
-
MMalime gillade Farstatjej90s inlägg i tråden Solstudie inför grannens bygglov - softwaretips / alternativ kostnad."Husdröm" och 12 meter? Vad är det som ska byggas egentligen? Om det är ett bostadshus för en familj låter 12 meter helt galet. Är det...
-
BBigfoot svarade i tråden Bör man byta 43 år gamla avloppsrör av plast?.Jag anser att är man det minsta osäker så kan man gott byta eftersom det inte handlar om bilning utan bara en bit rör ner i krypgrunden...
-
LLovan83 svarade i tråden Hur kan denna bult ha hamnat här?.Asfalt är inte så hårt som man kan tro. Du kan troligen pressa ner mindre saker som skruvar i den med enkla medel.
-
LJag är rätt säker att den kom dit med hjälp av tyngdlagen..
-
FDen kan ha lossnat från asfaltläggaren eller välten. Någon annan maskin kan också vara inblandad när asfalten tillverkades eller när...
-
Ffribygg svarade i tråden Hur kan denna bult ha hamnat här?.Jag är rätt säker att den kom dit med hjälp av tyngdlagen..
-
LL A Axelsson svarade i tråden Hur kan denna bult ha hamnat här?.Den kan ha lossnat från asfaltläggaren eller välten. Någon annan maskin kan också vara inblandad när asfalten tillverkades eller när...
-
AKnow your Customer = Kundkännedom. 500 frågor för stt på nåder kanske få öppna ett bankkonto. Allt för att motverka penningtvätt men...
-
ANordnet och Avanza har ett tak på 50% av bostadens värde vad det gäller bolån. Så visst, optiskt ser det billigt ut men med endast 50%...
-
Ffribygg svarade i tråden Bör man byta 43 år gamla avloppsrör av plast?.Asbest form av Eternit är bra, att byta ett evigt mtrl bara för bytandets skull tänker jag att man ska undvika. Om man däremot måste...
-
Mikael_L svarade i tråden Vad blir det för mat?.Jag skriver kanske lite mer imorgon. -
TTheGame svarade i tråden Har någon testat jet mässingsmunstycke. Skruvas på trädgårdsslangen..Du kan även själv anmäla. Om Google bryr sig är dock mindre troligt. Money money money money money, hhaaahahahahah
-
herrenP svarade i tråden Går det att få tag på insatsskruven?.Ja, något i den stilen. Hade hoppats på att något av varuhusen jag nämnde har något sånt (då de har öppet imorgon). Så jag kan vara... -
KEftersom det är Bygghemma så lär han inte få någon leverans trots ARN utslaget. Han hade haft tur om det skulle blivit någon leverans...
-
BBigfoot svarade i tråden Bör man byta 43 år gamla avloppsrör av plast?.Nu diskuterar vi väl inte "allt gammalt" utan avloppsrör från 80-talet. Borde jag ha bytt de gamla träreglarna i min innervägg när jag...
-
JRegeringens proposition till ny lag på området röstades igenom i Riksdagen! Riksdagen har den 11 juni röstat igenom lagförslag som...
-
IIncinerator svarade i tråden Har någon testat jet mässingsmunstycke. Skruvas på trädgårdsslangen..Skönt att det finns Ad blocker.
-
herrenP svarade i tråden Går det att få tag på insatsskruven?.Köket har dubbelho. Vänstra hon har mycket större vaskhål. Diameter på avloppsdelen under är väl typ 130 mm. Hittar inget på Bauhaus... -
Nnäslund gillade nanowires inlägg i tråden Anslutning för högtryckstvätt utomhus som funkar året runt?.Den vanliga lösningen är att installera ett självdränerande vattenutkast, ett sånt de flesta villaägare nog har. När kranen stängs...