Senaste aktiviteten
-
jonas kolthoff gillade Hybros inlägg i tråden Hjälp! Varför vill inte pumpen pumpa upp vatten ur brunnen?.In till vänster och ut till höger på pumpen. Kan vi väl anta. Vad finns längst ned i källan? Finns där en backventil? Borde så vara... -
IVarför är det ok att lägga gödsel från alla typer av djur direkt i/på jord där man odlar mat, men samma produkt från människa är *farlig*?
-
VVictor.M skrattade åt Festlunds inlägg i tråden Granne håller på med nåt på vår gemensamma tomtgräns..”Dra en lina?” …… 😬🫣
-
KKråkson svarade i tråden Parkeringsbot fel zon, kan man vinna ??.Jag är osäker på vem som äger marken. Det rör sig om personalparkering på mitt jobb och man måste ha tillstånd för att parkera. Denna...
-
tveksamt svarade i tråden Granne håller på med nåt på vår gemensamma tomtgräns..Är du överens om var de märkt ut gränsen? Dvs. håller du med om att det är där gränsen går? Om så kvarstår väl bara att antingen fråga... -
IIncinerator gillade Farstatjej90s inlägg i tråden Granne håller på med nåt på vår gemensamma tomtgräns..Flytta den typ tio cm så det inte märks och hoppas att det var viktigt att den stod rätt.
-
I"energigemenskaper" Herregud.
-
Kkarlmb svarade i tråden Den stora öltråden!.Glad midsommar!
-
AMidsommarförrätt på första parkett vid Hudiksvallsfjärden. Blir grillat senare. Grabbarna trotsade havet +11🥶, inte jag å frugan Glad...
-
K"energigemenskaper" Herregud.
-
WHar myndigheter gula snören? Att spänna ett murarsnöre mellan två av lantmäteriet utsatta gränsmarkeringar är ju ett jättebra sätt...
-
Ffribygg svarade i tråden Är det någon som har en Cylinda FT46 tvättmaskin?.Årsmodell? Svensktillverkad? Pris?
-
PAlla ovan påståenden tacklar inte faktumet: Om golvet redan är öppnat ner till krypgrunden. Varför då inte dra nya rör ner till denna...
-
Ffribygg svarade i tråden Granne håller på med nåt på vår gemensamma tomtgräns..Har myndigheter gula snören? Att spänna ett murarsnöre mellan två av lantmäteriet utsatta gränsmarkeringar är ju ett jättebra sätt...