Senaste aktiviteten
-
AAl Ma1 svarade i tråden Kan lättbetongen andas efter målarens arbete?.Skönt att höra. Tusen tack!
-
ATycker det ser rätt ut sandspackel är diffusionsöppet släpper ut fukt
-
herrenP svarade i tråden Går det att få tag på insatsskruven?.Den gick tyvärr sönder när jag gjorde precis som du föreslog. Den tålde i stort sett ingenting och gick av i små bitar när jag tog tag i... -
DDilato svarade i tråden Går det att få tag på insatsskruven?.Varför tror du att den är trasig? Håll fast den med typ en polygrip och skruva loss den. Sen limmar eller smälter du tillbaks den där...
-
SMitt bidrag:
-
SÄr det i sommar du ska göra kidsen extra nöjda och bygga lekstuga? Vi har spanat in fem lekstugor för bästa inspiration. Du kan läsa...
-
Intet skrattade åt Farstatjej90s inlägg i tråden Granne håller på med nåt på vår gemensamma tomtgräns..Flytta den typ tio cm så det inte märks och hoppas att det var viktigt att den stod rätt. -
snaggletooth svarade i tråden FOTOTRÅD: Himlafint... -
Intet svarade i tråden Bör man byta 43 år gamla avloppsrör av plast?.Farsan byggde ut vår sommarstuga. Började 1967 och eftersom han gjorde det mesta själv, drog det ut på tiden. Rörläggeri var inte hans... -
MGaaaahhhh, eller YESSSSS! Vi har nu firat jul, nyår, påsk med en nybliven änka. Nu kör vi midsommar på deras lantställe......många...
-
DEtt konkurrenskraftigt förslag är en beg. vinkork. Eller konisk champagnekork som du sätter i baklänges efter att ha skurit av...
-
Ddibb gillade Problemlösarns inlägg i tråden Sålt bil privat, mycket strul, nu vill jag ha hjälp av er.Bilen är såld privat, han har redan prutat och är således initiativtagaren. Ägarbytet är gjort. Kort och gott, -affären är avslutad...
-
Farstatjej90 svarade i tråden Energidelning, ny lag!."energigemenskaper" Herregud. -
herrenP svarade i tråden Går det att få tag på insatsskruven?.Svarade på mobilen först. Såg inte bilden du infogat. Ser nu att på bilden är den delen jag pratar om kvar. Den är tyvärr trasig. Det är... -
CHar du inte fått svar på Reddit? Tycker mig känna igen bilderna.
-
Farstatjej90 svarade i tråden Granne håller på med nåt på vår gemensamma tomtgräns..Flytta den typ tio cm så det inte märks och hoppas att det var viktigt att den stod rätt. -
herrenP svarade i tråden Går det att få tag på insatsskruven?.Den har jag lossat på ja. Delen jag söker är den del som ska in i plasten på sista bilden. Skruven i hon (som jag lossat på) ska sen... -
MDet finns väl två hudusakliga sätt som moderna bilar detektera att du håller i ratten: - Via kapacitiva sensorer: Då kan det vara...
-
DDilato svarade i tråden Går det att få tag på insatsskruven?.Har du lossat skruven som sitter kvar? På bilden sitter den delen du söker kvar...
-
W”Dra en lina?” …… 😬🫣
-
LLinneaBee gillade Larsas inlägg i tråden Dags för utbyggnad av vår villa, behöver tips på bra byggare.Kolla med https://www.projektchef.nu/ Fick kontakt med Peter här på forumet då jag hade svårt att få vettiga offerter på mitt projekt...
-
WVerkar som de försöker vara goda grannar och mäter upp tomtgränsen för att vara säkra på att hålla sig på sin sida?
-
FDet mest avvikande är väl detta. Rent monteringsfel anser jag. Om du inte är nöjd med kvaliten på de handsågade stenskivorna, river Du...
-
FTycker det ser ut som en ganska tråkig sortering av plattor. Överlag ser dom ganska fult sågade ut. Nån liten flisa här o där får man...