P
Alfredo Alfredo skrev:
Jag håller fullständigt med men vad har det att gör med min kommentar kring ABM-07?
Din kommentar är en del i en diskussion om alternativ till kreditkortsköp.

P pmd skrev:
Din kommentar är en del i en diskussion om alternativ till kreditkortsköp.
Då missförstod du mig. Min kommentar avsåg möjligheten att avtala om sånt som "ansvarstiden på 10 år samt möjlighet att utkräva vite vid försenad leverans". Jag syftade inte på något kring betalningsmetod,

P
Alfredo Alfredo skrev:
Då missförstod du mig. Min kommentar avsåg möjligheten att avtala om sånt som "ansvarstiden på 10 år samt möjlighet att utkräva vite vid försenad leverans". Jag syftade inte på något kring betalningsmetod,
Jodå, men du kommenterade ett inlägg som hävdade att det fanns en bättre betalmetod än kreditkort (inlägg #534). Det började (ungefär) med inlägg #520 som funderade om det inte var bättre att vara fakturakund än att betala med ett kreditkort (specifikt Bahauskortet).

Läs hela kommentarskedjan så ser du kanske hur jag tänkte. :)

Redigerat:
Tack för varningen!

Ramnemark Ramnemark skrev:
Men det är därför den blommar upp igen. De avslutar även samarbetet med Kivra vilket gör att du inte får någon notifikation om din faktura alls. Därför vill nog många (bla jag) säga upp det nu.
Kommer ju direkt som fakturan kommer in...
P pmd skrev:
Det är verkligen uselt. Det är ungefär som att man skulle vara tvungen att besöka kortbolagets kontor för att hämta sin faktura, på tiden innan internet.

Bra! Bolag som inte vill kommunicera ska man inte göra affärer med.
Trams... Kommer ju mail direkt om fakuran för det aktuella företaget skickat in.... Hornbach, Bauhaus och Jula använder Resurs så det ett mail för varje faktura... Låter som många tyckare här inne...

• Faktura-meddelande från Resurs Bank om hantering av betalning.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
P
C Carsten Sjölin skrev:
Trams... Kommer ju mail direkt om fakuran för det aktuella företaget skickat in.... Hornbach, Bauhaus och Jula använder Resurs så det ett mail för varje faktura...
Enligt inlägg #503 får man inte "någon notifikation om din faktura alls", vilket föranledde min kommentar om verkligen uselt.
Har @Ramnemark fel, alltså?
Låter som många tyckare här inne...
Ja, det är ganska vanligt med åsikter i webbforum.

• Haha
Alfredo
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.