19 026 läst ·
221 svar
19k läst
221 svar
Varför ingen ström genom brytare?
tyvärr gick inte kompressorn igång…GK100 skrev:
Tar du övre uttaget och det nu är högtryckssidan ser du direkt en rejäl höjning mot vad du har före start. Då kan du köra lite och övervaka så du ligger under 25-30 bar om den nu var på 33 bar som skrevs tidigare, Har du värmesystemet ok och cirkulation ser du snart på högra termostaten hur det utvecklar sig.
ingen ström på var den går upp men ström på den röda till höger om..GK100 skrev:
Vet du hur dioderna 1-2-3 funkar? Den gula 3 borde vara till rläet du måter på och gröna 1 att enheten är ok men det ser du också om du har värden i displayen. Vet du hur man kollar inställningarna är inte diod 2 till är det som det ska med reläet då får du försöka få den att slå till. Du får börja där det är inte samhörande problem du har med tryckvakterna och detta med termostaten så börja få till den först.kristofer12345 skrev:
fyi, vad sägs som att köpa en ny pump se nedan












