11 129 läst ·
47 svar
11k läst
47 svar
Vad har vi kopplat fel
Det stod ju klart en bit in i tråden hur det låg till och inget att tveka över hur det skulle ändras. Visst finns det ibland fog för den linje många håller i denna typ frågor med närmast överdrivna krav på att reda ut hur det är gjort. Givetvis helt rätt där det kan ge faror vid felkoppling men absolut inte i TS fall.G G.L. skrev:
Det är väl en stor skillnad i att som el-elev rita och koppla under överseende av yrkeslärare. Mot att som hemmapulare rita och koppla efter vad man tror och gissa sig fram.G G.L. skrev:
Hur kan du ens likställa dessa scenarion. Samt blanda in bilköring och GPS? Då har du inte god kännedom om elfaran.
Klicka här för att svara
