G G.L. skrev:
Det är som att köra bil på okända vägar utan karta/GPS. Elprogrammets elever får rita upp sin koppling innan det de utför arbetet.
Fast TS har ju redan skrivit att det funkar nu. Vad är då poängen att betala någon?
 
  • Gilla
GK100
  • Laddar…
G G.L. skrev:
Det är som att köra bil på okända vägar utan karta/GPS. Elprogrammets elever får rita upp sin koppling innan det de utför arbetet.
Det stod ju klart en bit in i tråden hur det låg till och inget att tveka över hur det skulle ändras. Visst finns det ibland fog för den linje många håller i denna typ frågor med närmast överdrivna krav på att reda ut hur det är gjort. Givetvis helt rätt där det kan ge faror vid felkoppling men absolut inte i TS fall.
 
  • Gilla
kizzy
  • Laddar…
G G.L. skrev:
Det är som att köra bil på okända vägar utan karta/GPS. Elprogrammets elever får rita upp sin koppling innan det de utför arbetet.
Det är väl en stor skillnad i att som el-elev rita och koppla under överseende av yrkeslärare. Mot att som hemmapulare rita och koppla efter vad man tror och gissa sig fram.
Hur kan du ens likställa dessa scenarion. Samt blanda in bilköring och GPS? Då har du inte god kännedom om elfaran.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.