BirgitS BirgitS skrev:
Numera verkar så många tro saker, utan någon som helst förankring i verkligheten
Till skillnad från den tiden då man trodde på vitter, häxor och diverse gudar?
 
  • Haha
kashieda och 1 till
  • Laddar…
BirgitS
Alfredo Alfredo skrev:
Till skillnad från den tiden då man trodde på vitter, häxor och diverse gudar?
Som sagt, ordet tro används för saker som inte har något att göra med verkligheten. Det är inte vad åklagare ägnar sig åt.
 
  • Gilla
kashieda
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
För mig är den helt omöjlig att ta till sig. Jag kan läsa en kort stund och blir därefter uppmanad att logga in, vilket jag inte kan.
?? Logga in? Vardå?
 
[SKPG]Zamora [SKPG]Zamora skrev:
Du hänvisar till 2 partsinlagor. Inte särskilt trovärdigt
Var söker jag sanningen menar du?
 
P pmd skrev:
Åtgärderna var ju inte olagliga, så något rättsligt ansvar går givetvis inte att utkräva.
Det är upp till väljarna att avgöra i nästa val om de fortfarande har förtroende för de aktuella politikernas politik.
Med nuvarande ordning är det enda sättet ja. Det är ju det som är problemet.
 
K karlmb skrev:
Var söker jag sanningen menar du?
Va?
 
[SKPG]Zamora [SKPG]Zamora skrev:
Va?
Du skrev att jag länkat till 2 partsinlagor, jag undrar vad som är OK enligt dig att hänvisa till?
 
K karlmb skrev:
Du skrev att jag länkat till 2 partsinlagor, jag undrar vad som är OK enligt dig att hänvisa till?
Du får väl länka till vad du vill, men allt är ju inte direkt trovärdigt
 
  • Gilla
BirgitS
  • Laddar…
[SKPG]Zamora [SKPG]Zamora skrev:
Du får väl länka till vad du vill, men allt är ju inte direkt trovärdigt
Vad tycker du är trovärdigt då?
 
K karlmb skrev:
Vad tycker du är trovärdigt då?
Sådant som inte är partsinlagor. Men alltså, har du funderat på det här i nästan 2 veckor?
 
  • Gilla
kashieda
  • Laddar…
[SKPG]Zamora [SKPG]Zamora skrev:
Sådant som inte är partsinlagor. Men alltså, har du funderat på det här i nästan 2 veckor?
Jag såg inte din kommentar förrän nu. Du skriver ju bara utan att tänka tydligen. I princip allt i denna värld kan kallas för partsinlagor. Så min fråga var, om någon engagerar sig och pekar på något man tycker är fel, hur kan man avfärda kritiken då bara med att det är en partsinlaga?
Det är ju innehållet som ska kritiseras, inte vem det kommer ifrån.
Finns ju massor av fall där kritik från början kommer från ngn enskild person tom, men som till sist visar sig vara helt korrekt.
I fallet Stoppa Västlänken så är det inte bara allmänheten som har organiserat sig, utan det är flera tunga politiker som varit med när de avgörande besluten fattades, eller som har grävt fram protokoll mm för att bevisa vem som gjort vad.
Att bara avfärda detta som partsinlaga är inte seriöst och antyder snarare att du är inblandad i soppan själv.
Bemöt det som påstås med sakliga argument, eller knip igen.
 
K karlmb skrev:
Jag såg inte din kommentar förrän nu. Du skriver ju bara utan att tänka tydligen. I princip allt i denna värld kan kallas för partsinlagor. Så min fråga var, om någon engagerar sig och pekar på något man tycker är fel, hur kan man avfärda kritiken då bara med att det är en partsinlaga?
Det är ju innehållet som ska kritiseras, inte vem det kommer ifrån.
Finns ju massor av fall där kritik från början kommer från ngn enskild person tom, men som till sist visar sig vara helt korrekt.
I fallet Stoppa Västlänken så är det inte bara allmänheten som har organiserat sig, utan det är flera tunga politiker som varit med när de avgörande besluten fattades, eller som har grävt fram protokoll mm för att bevisa vem som gjort vad.
Att bara avfärda detta som partsinlaga är inte seriöst och antyder snarare att du är inblandad i soppan själv.
Bemöt det som påstås med sakliga argument, eller knip igen.
Så du såg den nu. Fast du svarade den 15:e februari
 
  • Haha
kashieda
  • Laddar…
[SKPG]Zamora [SKPG]Zamora skrev:
Så du såg den nu. Fast du svarade den 15:e februari
Skit samma. Du svamlar vidare och tillför inget till ämnet.
 
  • Haha
kashieda och 1 till
  • Laddar…
K karlmb skrev:
?? Logga in? Vardå?
Jag syftade på länken till Facebook.
 
Alfredo Alfredo skrev:
Jag syftade på länken till Facebook.
Du fick en länk till en hemsida då.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.