30 072 läst ·
872 svar
30k läst
872 svar
Tråden om tjänstemannaansvar
BirgitS
Medlem
· Stockholms län
· 48 121 inlägg
BirgitS
Medlem
- Stockholms län
- 48 121 inlägg
Renoveringsnovis
· Östergötland
· 5 290 inlägg
Renoveringsnovis
· Östergötland
· 5 290 inlägg
Renoveringsnovis
· Östergötland
· 5 290 inlägg
Jag såg inte din kommentar förrän nu. Du skriver ju bara utan att tänka tydligen. I princip allt i denna värld kan kallas för partsinlagor. Så min fråga var, om någon engagerar sig och pekar på något man tycker är fel, hur kan man avfärda kritiken då bara med att det är en partsinlaga?[SKPG]Zamora skrev:
Det är ju innehållet som ska kritiseras, inte vem det kommer ifrån.
Finns ju massor av fall där kritik från början kommer från ngn enskild person tom, men som till sist visar sig vara helt korrekt.
I fallet Stoppa Västlänken så är det inte bara allmänheten som har organiserat sig, utan det är flera tunga politiker som varit med när de avgörande besluten fattades, eller som har grävt fram protokoll mm för att bevisa vem som gjort vad.
Att bara avfärda detta som partsinlaga är inte seriöst och antyder snarare att du är inblandad i soppan själv.
Bemöt det som påstås med sakliga argument, eller knip igen.
Renoveringsnovis
· Östergötland
· 5 290 inlägg
Så du såg den nu. Fast du svarade den 15:e februariK karlmb skrev:Jag såg inte din kommentar förrän nu. Du skriver ju bara utan att tänka tydligen. I princip allt i denna värld kan kallas för partsinlagor. Så min fråga var, om någon engagerar sig och pekar på något man tycker är fel, hur kan man avfärda kritiken då bara med att det är en partsinlaga?
Det är ju innehållet som ska kritiseras, inte vem det kommer ifrån.
Finns ju massor av fall där kritik från början kommer från ngn enskild person tom, men som till sist visar sig vara helt korrekt.
I fallet Stoppa Västlänken så är det inte bara allmänheten som har organiserat sig, utan det är flera tunga politiker som varit med när de avgörande besluten fattades, eller som har grävt fram protokoll mm för att bevisa vem som gjort vad.
Att bara avfärda detta som partsinlaga är inte seriöst och antyder snarare att du är inblandad i soppan själv.
Bemöt det som påstås med sakliga argument, eller knip igen.