useless useless skrev:
Blir man automatiskt kund dÀr om man köper en Volvo eller Renault pÄ avbetalning? I sÄ fall lÄter som nÄgot man ska akta sig för...
Verkar finnas olika lösningar nÀr man finansierar:
https://www.volvocarretail.se/finansiering/billan

Kanske beror pÄ rÀntan vad folk vÀljer, vet inte. Har sjÀlv bara kört via egen bank.
 
S
Hon hade autogiro
 
K karlmb skrev:
Byt: [lÀnk]
Gud vad provocerad jag blir. Tack för lÀnk. NÀr din bindingstid gÄr ut vill jag bara instÀmma i att byta. Gjort det tre gÄnger pÄ fem Är inte svÄrt och bÀsta förhandlingslÀget!
 
Kan inte lÀsa, sÄ nÄgon fÄr gÀrna summera artikeln.
 
  • Gilla
Alfredo
  • Laddar…
13th Marine 13th Marine skrev:
Kan inte lÀsa, sÄ nÄgon fÄr gÀrna summera artikeln.
NÄgra valda skÀrmdumpar.
 
  • IMG_5439.png
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • IMG_5441.png
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • IMG_5442.png
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • IMG_5443.png
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
13th Marine
  • Laddar…
Vrana Vrana skrev:
NÄgra valda skÀrmdumpar.
Det var ju riktigt fult.
 
Klicka hÀr för att svara
Vi vill skicka notiser för Àmnen du bevakar och hÀndelser som berör dig.