P pmd skrev:
FĂ„r du nĂ„gra personalförmĂ„ner? T.ex. 25 % pĂ„ hela sortimentet 
?
😉
PersonalrÀnta Àr vanligt fast dÀr blir du ju förmÄnsbeskattad.
Resevaluta fÄr du köpt till köpkurs.
Du slipper alla typer av avgifter som vanliga kunder blir förbannad pÄ.
 
Z Zodde skrev:
Du slipper alla typer av avgifter som vanliga kunder blir förbannad pÄ.
SÄ de dÀr 25 procenten Àr frÄn en annan bank?
Z Zodde skrev:
Kan man fÄ en personlig handelsman i en matbutik som kan ge dig 25% pÄ hela sortimentet hade jag definitivt övervÀgt det.
Men du har vĂ€l bara en bank? Nu blir jag lite förvirrad... đŸ€”đŸ˜‰đŸ˜‚
 
Alfredo Alfredo skrev:
SÄ de dÀr 25 procenten Àr frÄn en annan bank?
Slipper man avgifter fÄr man 100% rabatt pÄ dessa i min bok.
Eftersom du inte slipper ALLA avgifter var 25% ett höftat snitt

FörstĂ„r det blev lite överkurs dĂ€r

 
Klicka hÀr för att svara
Vi vill skicka notiser för Àmnen du bevakar och hÀndelser som berör dig.