Majgårdarna
Köpte halskyddstejp på lurendrejeri Ahlsell. Tur jag fick rabatt😂

• Kvitto med 1140,00 kr grundpris och 76,90% rabatt för halkskyddstejp från Ahlsell, slutpris 263,34 kr, text om entreprenadansvar.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Wow
Kane och 1 till
  • Laddar…
Majgårdarna Andreas_Hansson skrev:
Köpte halskyddstejp på lurendrejeri Ahlsell. Tur jag fick rabatt😂
Och?

Majgårdarna
L Lassiter skrev:
Och?
Kränkt?

Kränkt?
Varför skulle någon bli kränkt av en godtycklig faktura. Det är nog snarare så att det är lite svårt att förstå syftet. Men jag kan väl lägga upp några av mina senaste fakturor också om det skulle finnas intresse av det.

• Gilla
Lassiter
  • Laddar…
Majgårdarna
Alfredo Alfredo skrev:
Varför skulle någon bli kränkt av en godtycklig faktura. Det är nog snarare så att det är lite svårt att förstå syftet. Men jag kan väl lägga upp några av mina senaste fakturor också om det skulle finnas intresse av det.
Jag vet inte, kanske jobbar han på Ahlsell – företaget som verkar bygga hela sin affärsidé på höga priser, så att hantverkare kan tjäna på materialet. Det blir ju ganska tydligt när folk börjar lägga upp sina kvitton.

Du kan väl också lägga upp några kvitton, så vi kan jämföra?

Tråden handlar trots allt om Ahlsells priser. Om vissa hantverkare blir upprörda över det, kanske de borde ta den diskussionen på ett hantverkarforum istället.

Du kan väl också lägga upp några kvitton, så vi kan jämföra?
Jag gissar att du är rätt ensam om den önskan så för närvarande avstår jag. 😂 Men skulle min inkorg fyllas av en massiv mängd önskningar så lovar jag att försöka leta rätt på några gamla fakturor. Det kan nog bli någon från Ahlsell också så vi håller oss till ämnet...

• Gilla
Lassiter
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.