Som vanligt bryr sig inte SDs ledning om vad medlemmarna tycker, trots allt är det ju riksdagspensionerna de är ute efter
 
  • Gilla
LaT och 1 till
  • Laddar…
G guld-ivar skrev:
Som vanligt bryr sig inte SDs ledning om vad medlemmarna tycker, trots allt är det ju riksdagspensionerna de är ute efter
Äsch, Jimmie är en stark och pålitlig herre som jag inte en sekund skulle tveka på att få se som våran statsminister. Speciellt inte efter de senaste två stolpskotten men det är en helt annat topic.
Men jag ger dig rätt ändå, vissa brinner knappast för den ideologi som SD står för och ser dom som en ”räkmacka” till just den pensionen.
 
Även miljöpartiets ledning gör ju vad de kan för att föra en realistisk polerik trotts att de har tomtar som medlemmar. Det är väljarna som är viktiga, inte medlemmarna.
 
  • Gilla
Ganescha
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.