Det var ju ett ganska intetsägande inlägg. Finns det ingen mer bakgrund/info som ni kan länka till?
 
Byggahus artiklar har otroligt svårt med att posta källa.
Att skriva Sveriges radio utan att länka man bara what 🤷‍♂️
 
  • Gilla
Flintylaren
  • Laddar…
Jag har lagt in en länk till radioinslaget nu.
 
  • Gilla
Alti och 1 till
  • Laddar…
Skriv att det är betalartikel VT!!!
Svårt?.
 
M Manhunter skrev:
Skriv att det är betalartikel VT!!!
Svårt?.
Det står på 2 ställen.....
 
M Manhunter skrev:
Skriv att det är betalartikel VT!!!
Svårt?.
Spelar det roll? Det kostar inget att klicka på länken.
 
  • Gilla
maria01 och 1 till
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.