257 205 läst ·
202 svar
257k läst
202 svar
Siemens diskmaskin felkod E15
Nu är den på plats å verkar hålla tätt. Men monteringen kostade en fingertopp! Ganska vassa plåtkanter där nere kan jag upplysa om!!R Rolle85 skrev:
Snabb leverans av packningen med. 24 Tim efter beställning hämtade jag ut den på postombudet!
Hej Allihopa!
Efter att vi kör en disk så får vi också fram E 15, vi har dragit ur elen och sen fortsatt köra men nu kommer det mer frekvent.
Idag så stod det E 15 och man ser att det är vatten kvar längst ner och man hör maskin jobba och det ser ut som det kommer ut vatten där det ska rinna ner. Vad tror ni om detta?
Efter att vi kör en disk så får vi också fram E 15, vi har dragit ur elen och sen fortsatt köra men nu kommer det mer frekvent.
Idag så stod det E 15 och man ser att det är vatten kvar längst ner och man hör maskin jobba och det ser ut som det kommer ut vatten där det ska rinna ner. Vad tror ni om detta?
Varför ställer du samma fråga på flera ställen?
Ny på forumet, visste hur aktiviteten var och såg att det fanns två trådar. Söker hjälp av er kunniga, så uppskattar alla tips. Är kluven varför det kommer ut vatten där den gråa och vita plasten möts, ska inte allt vatten rinna ner där i öppningen? Är inte så teknisk tyvärr.D Daniel 109 skrev:
Jag har svarat i den andra tråden. Håll dig till en är du snäll.
Funkat här med Akta fingrarna bara. Varningen om att man kan skära sej är INTE påhittad!!