Jag tolkade det senaste föregående inlägget som att planket/staketet var erat. Ser när jag tittar tillbaka lite att jag nog missförstod det.

Angående tutandet: det var väl bra att det inte var oavbrutet. Jag tror ändå inte att det är det enda eller bästa sättet att meddela sig på.
 
  • Gilla
Bocca
  • Laddar…
Har det hänt något nytt?
 
Hur har det gått?
 
B
M MangeH skrev:
Hur har det gått?
Ja du, det är väl i princip samma, samma.

Dom parkerar mestadels på den infart, med sin carport, som Trafikverket sagt att dom ej får använda.

Grannen verkar ha slutat jobba, så vi har ej längre något problem med avlastning av matlådor. Några byggare har vi ej heller sett till på länge.

Plank och annat olovligt bygge står kvar, är tydligen upp till 5 års handläggningstid på sånt i denna trevliga kommun.

Missade jag nåt annat som tagits upp i denna tråd? Hojta till i så fall.

För övrigt så ignorerar vi denna kära granne så gott det går och tar allt via berörda myndigheter.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.