Status
Inte öppen för fler kommentarer.
Spjuvern
Varför gnäller ni då att TS ska komma med uppgifter om hantverkaren? För min egen del så gör jag det för att bli trovärdig.

Dags att stänga tråden nu tror jag, den här Spjuvern är ju bra mycket otrevligare än TS

• Gilla
Listos89
  • Laddar…
Spjuvern skrev:
Varför gnäller ni då att TS ska komma med uppgifter om hantverkaren? För min egen del så gör jag det för att bli trovärdig.
Ett förnamn, en anonym hemsida och ett oregistrerat telefonnummer ökar ingen trovärdighet.

Vi vill att ts ska uppge hantverkaren för att han inte är trovärdig.

Gör såhär, läs tråden från början.

Fin tråd!

• Gilla
Listos89
  • Laddar…
TS har försvunnit och spjuvern har dykt upp.

Spjuvern tar TS i försvar. Säger att vi mobbar, säger att han inte vill diskutera med folk som mobbar, men gör det ändå, försöker ge ett intryck av att vara en karaktärstark person med mycket integritet och hög moral, men kastar runt svortdomar hej vilt och kallar folk för "fega fan". Det finns allt för många likheter i TS och Spjuverns agerande och framhållande av fakta som inte kan styrkas eller kollas på nåt sätt samtidigt som det tycks finnas anledningar att tvivla på desamma.

För mig råder det ingen tvekan om att TS har återvänt till tråden, direkt efter att han lämnade den.
Huruvida personen som står bakom hemsidan nicme.se har någon som helst aning om vad som sker här i tråden återstår att se.

Nicholas, om jag har fel, så kan du väl lägga upp texten "Thomax har fel", på din hemsida nicme.se. På så vis kommer du att få aningen mer förtroende här i tråden.

Men ditt aggressiva sätt att angripa andra och slänga dig med svordomar etc får mig att tro att ditt huvudsakliga syfte är att agitera och få tråden stängd. Och det finns nog bara en person som önskar sig det, han som inte kan förklara sig längre.....

Go kväll förresten alla kära vänner här i tråden. Har umgåtts med min familj och monterat en ytterdörr i garagebygget under kvällen, hur har ni det? :)

Redigerat:
Det finns faktiskt ingen anledning alls att stänga tråden. Det är bara en enda person som förstör för en massa personer här som alla är överens om att vi har trevligt tillsammans och uppskattar TS tilltag i det nöje det har lett till.

TS har inte gett uttryck för en annan åsikt.

Således är problemet mycket enkelt löst genom att den som förstör och är otrevlig bannas.

• Gilla
Listos89
  • Laddar…
thomasx skrev:
Det finns faktiskt ingen anledning alls att stänga tråden. Det är bara en enda person som förstör för en massa personer här som alla är överens om att vi har trevligt tillsammans och uppskattar TS tilltag i det nöje det har lett till.

Således är problemet mycket enkelt löst genom att den som förstör och är otrevlig bannas.
Håller med!

Spjuvern försöker bara reta upp alla så tråden ska låsas och försvinna.

Tråkigt!

• Gilla
Listos89
  • Laddar…
Spjuvern skrev:
Hej Thomas!
???

thomasx skrev:
Tja, det finns ju en rapportknapp vid varje inlägg :eek:

Godkväll själv, ThomasX, vi har det bra!

Men ämnet för dagen tycks ha gått i stå, ByggaHus-grävarna verkar ha brutit av spadskaftet.
Det har uppstått en allmän förvirring och här är fullt av små egotrippade pippifåglar, attention seekers, som försöker dra uppmärksamheten från den egentliga agendan:

Att spåra upp den förhatliga hantverkaren, som dels far omkring och borrar sönder folks golv och dessutom har fräckheten att vilja ta betalt för sina resor.
(Till skillnad från hedervärda lägenhetsinnehavare, som helt gratis åker tåg till sina uppdrag i trakterna mellan Uppsala och Sundsvall.)

Så back on track! Hur skall vi hitta den falska "hantverkaren" och hur skall vi bäst kunna oskadliggöra honom?
Via Allmänna Reklamationsnämnden? Konsumentköplagen? Diskrimineringsombudsmannen?
Eller Bygga Hus eget "Svarta listan"?

hantverkare1 skrev:
???
Det där inlägget som du har citerat där i ditt inlägg #460 finns inte i tråden. Har Spjuvern ångrat sig tro?

thomasx skrev:
Det där inlägget som du har citerat där i ditt inlägg #460 finns inte i tråden. Har Spjuvern ångrat sig tro?
Det fanns nyss iallafall.. popcorn.gif

thomasx skrev:
Jupp, det försvann efter bara en kort stund. Och hans hemsida ligger i skrivande stund nere också.
Men vad spelar det för roll, jag vill se foto på hål mitt i golvet :wow:. Och TS får gärna återkomma så småningom med ett foto på hur snyggt golvet blev efteråt.

P.S: Snygga popcorn ovan :beer:

Spjuvern
Men på riktigt? Min sida: nimac.se har aldrig fått så mycket uppmärksamhet som nu. Jag är fortfarande kvar om ni vill ha svar ang. Com Hem, Telia eller Bredbandsbolaget.

Ha-ha, ja, KnockOnWood, den saltande hantverkaren har kanske till sist borrat ett för stort hål och själv trillat däri.
Och TS, vem vet, han kanske fick stora skälvan när han insåg att det nu var han som riskerade bli anmäld för förtal. Men vi får se, om han hittar tillbaka och berättar vem telefonnumret han påstår är mitt egentligen tillhör så kanske jag kan överväga saken. ;)

• Gilla
Listos89
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.