58 737 läst ·
507 svar
59k läst
507 svar
Saltad faktura? Ja eller Nej? Snälla hjälp.
- Status
- Inte öppen för fler kommentarer.
Medlem
· Nuevo Estockholmo
· 3 529 inlägg
Medlem
· Nuevo Estockholmo
· 3 529 inlägg
Ingper skrev:
Nä'rå, jag körde precis en reload på nimac.se och det funkade fint, så den är uppe, men den saknar fortfarande texten "Thomasx har fel"
så länge den texten inte står att läsa på hemsidan kommer jag med en rättshaverists bestämdhet att hävda att spjuvern inte har någon koppling till den sidan
Medlem
· Nuevo Estockholmo
· 3 529 inlägg
Det försvinner inlägg på löpande band. Någon mod måste ha tagit fram stora sopborsten
Medlem
· Östergötland
· 90 inlägg
Aha.
Det kanske är därför jag har bekymmer med att se varifrån hans två gillningar kom...
Det kanske är därför jag har bekymmer med att se varifrån hans två gillningar kom...
hahaha, oj vad det har hänt saker under min utekväll. Har varit mycket angenäm läsning som för mig åtminstone visar ytterligare prov på ditt beteende.thomasx skrev:
Du får jättegärna förklara hur meddelandet jag skickade till dig är falskt. Jag vill dock reservera mig för skillnader då jag endast har skickat ett(1st) meddelandet under tiden jag varit på detta forum. Om detta nu inverkar på hur min inkorg av skickade meddelanden ser ut. Har ingen aning om detta, men iaf.
Jag vill gärna höra din förklaring kring hur man kan se detta.
Redigerat:
Det här är så sjukt spännande! Lätt den mest intressanta tråden hittills. Och creed till moderatorerna som inte går på en viss persons knep för att försöka få tråden låst.
Det är dock lite för klassiskt för att bli trovärdigt när en person lämnar tråden och en "nyreggad" ger sig in i dem. Och dessutom svarar lika frekvent som den som lämnade. Det finns lite för mycket likheter dem emellan
.
Att sen säga att man har varit aktiv under olika nick på forumet. Vem har flera användare här? Och varför har man det?
Nej låt TS komma tillbaka, han var roligare
Det är dock lite för klassiskt för att bli trovärdigt när en person lämnar tråden och en "nyreggad" ger sig in i dem. Och dessutom svarar lika frekvent som den som lämnade. Det finns lite för mycket likheter dem emellan
Att sen säga att man har varit aktiv under olika nick på forumet. Vem har flera användare här? Och varför har man det?
Nej låt TS komma tillbaka, han var roligare
Hej noone70,noone70 skrev:
Jag har faktiskt ingen aning, jag följer bara uppmaningen från hantverkare1 samt thomasx gällande detta. jag antar att de kommer att säga att jag har förfalskat alltihop, men jag ser framemot att bli positivt överraskad annars. Jag har ännu inte sett några bilder från "andra sidan". Lustigt eller hur?
På något sätt har bevisbördan helt fallit på mig. Men då de flesta inlägg är från hantverkare så kan jag på sätt och vis förstå. Men jag kör på så länge jag har roligt/är fascinerad av detta. Eller tills ngn moderator väljer att stänga tråden då det har näst intill blivit "alla mot en" beteende. Tur att man har sätt prov på detta förr och därför är lite hårdhudad.
Hej thomasx, förklara gärna för oss alla, så får vi säkert alla tillgång till detta. Jag kan nämna att som bilden visar så har jag endast skickat ett(1st) meddelande under hela min tid på detta forum. Jag vet ej om detta har inverkan på hur det "ser ut" gentemot om det blir ngn skillnad med flera meddelanden skickade. Om det gruppas ihop på ngt sätt. Vet ngn annan? :eek:thomasx skrev: