58 744 läst ·
507 svar
59k läst
507 svar
Saltad faktura? Ja eller Nej? Snälla hjälp.
- Status
- Inte öppen för fler kommentarer.
Varför förutsätter du det, och vad vill du veta? Och vad har du inte klickat på? Adressen till min sida kommer inte att få din dator att långsamt döden dö samtidigt som den sprider ett virus över hela världen som inte går att bota. :-DKalle Johanson skrev:
För att användare bemöter andra användare på grunder av hur många inlägg de har skrivit eller vilken rang de har. Det är faktiskt så. Och f*n, redan nu har jag avslöjat för mycket. ;-) Varför ska det vara så in i helvete svårt att skriva sitt namn på nätet? För att det alltid finns kvar? Men se till att stå för det du skriver då och göm dig inte bakom ett tangentbord, det är inte svårare än så!MaxPax skrev:
Men har du fortfarande inte fattat att det inte var på allvar, och att alla - sannolikt även TS - var rätt roade av det ?Spjuvern skrev:
Hetsa inte upp dig nu, vi hade riktigt kul här innan. Man blir bemött som man själv bemöter, eller hur ? Och ingen är mobbad i denna tråden, förstår fortfarande inte vad du talar om.
Sedan finns det rätt många på detta forumet som är sådana personer att det vore olämpligt om de skrev sina riktiga namn. Av en massa olika skäl, kan vara att namnen är ovanliga, man har ett sådant jobb att det kan bli intressekonflikter o.s.v. Ja, en hel mängd olika anledningar. Det handlar inte alls om att man gömmer sig bakom tangentbordet eller inte vågar stå för det.
Och du har lite rätt i att man blir bemött efter den infon som finns, som t ex antal gilla och inlägg. Men det är ju meningen ! Varför skulle det vara ett problem, förutom möjligen avundsjuka ? Men i så fall ligger nog problemet snarare hos dem som inte tycker om det....
F.ö. så hade du fått mothugg även om du haft 5000 inlägg i bagaget med den entrén som du gjorde i den här tråden. Svaren gällde ju det du skrev och hade inget med antalet inlägg eller rang att göra.
Förutom att du själv flyttade fokus till antalet inlägg och nyregistreringen och undrade varför vi inte alla hälsade dig välkommen.....
Ja, ja. Vi är alla ofullkomliga !
Redigerat:
Kul när folk beskriver sig själva så tydligt, touché listos89, eller, jag mena Spjuvern...Spjuvern skrev:För att användare bemöter andra användare på grunder av hur många inlägg de har skrivit eller vilken rang de har. Det är faktiskt så. Och f*n, redan nu har jag avslöjat för mycket. ;-) Varför ska det vara så in i helvete svårt att skriva sitt namn på nätet? För att det alltid finns kvar? Men se till att stå för det du skriver då och göm dig inte bakom ett tangentbord, det är inte svårare än så!
Var det för litet i inlägg 396Spjuvern skrev:Oj... Nu jävlar körde jag tydligen in en en pinne i ett getingbo iaf. Eller i ringen om ni så önskar.
Mitt namn är Nicholas, kallas för Nicke eller Spjuvern, och ni kan läsa mer om mig på min sida: nimac.se. Jobbar som taxiförare och knäcker extra som tatuerare. Är ett stort fan av Dean Koontz och gillar lössnus och Timrå IK. Det är bara att fråga på om ni undrar något mer! :-D Så där har ni min presentation! Ett litet välkommen till forumet kanske någon önskar? ;-)
Ni kan väl göra så här; starta en ny tråd med ämnet "Vem är egentligen Spjuvern?". Han har presenterat sig vid sitt namn men vi tror inte på det. Skriv till mig, ring till mig, skicka röksignaler! Människor KAN ha olika åsikter men det betyder inte att man kan vräka ur sig vare sig det ena eller det andra mot den andra.
Har följt denna tråd lite till och från och med stor nyfikenhet.
Kan inte förstå hur människor går igång för ett golv?
Har ni inte bättre saker för er på dagarna än att analysera inlägg?
Kan inte förstå hur människor går igång för ett golv?
Har ni inte bättre saker för er på dagarna än att analysera inlägg?
Lugn och fin nu.Spjuvern skrev:Ni kan väl göra så här; starta en ny tråd med ämnet "Vem är egentligen Spjuvern?". Han har presenterat sig vid sitt namn men vi tror inte på det. Skriv till mig, ring till mig, skicka röksignaler! Människor KAN ha olika åsikter men det betyder inte att man kan vräka ur sig vare sig det ena eller det andra mot den andra.
Att du uppenbarligen inte förstår (vill förstå ?) att tråden inte var på allvar är bara att beklaga. Här är ingen som har olika åsikter, ingen som blivit mobbad och heller ingen som vräkt ur sig. Även om du själv varit bra nära i några av inläggen.
Här var det roligt, men har du ingen humor är detta nog inte tråden för dig :wow:.
Medlem
· Nuevo Estockholmo
· 3 529 inlägg
Vad är det som händer?
Jag blir mer och mer förvirrad!
Jag blir mer och mer förvirrad!
Nej jag skojar inte. Jag är full av förundran hur människor kan lägga ner så mycket tid på ingenting.
Kanske lite mani och även jag sätter igång
med trams.
Kanske lite mani och även jag sätter igång