58 737 läst ·
507 svar
59k läst
507 svar
Saltad faktura? Ja eller Nej? Snälla hjälp.
- Status
- Inte öppen för fler kommentarer.
http://sv.wikipedia.org/wiki/Dissociativ_identitetsstörninghantverkare1 skrev:
Min vän, MaxPax, jag kan garantera dig att du är ute och simmar på väldigt djupt vatten just nu. Du kan få mitt mitt mobilnummer via PM om du vill så kan vi lära känna varandra lite bättre. Att häva ur sig en massa av dina egna tankar och funderingar känns väl sådär om jag ska var ärlig. Som sagt, Nicholas heter jag, och du får mitt mobilnummer via PM om du vill. Allt annat är bara löjligt, och det tror jag att de flesta håller med om. Vad heter du, sa du?MaxPax skrev:
Nej, det är inte samma personer så det lägger vi ner tycker jag. TS var enormt mycket skickligare på att skriva utan att det blev plumpt.
Men oavsett att vi redan fått trådens upplösning så vill jag se en bild på hålet mitt i golvet ! Och gärna TS hela golv som fotot är taget ifrån. Håller TS på och byter golv tro, och ville ha lite "krydda"
i jobbet ?
Men oavsett att vi redan fått trådens upplösning så vill jag se en bild på hålet mitt i golvet ! Och gärna TS hela golv som fotot är taget ifrån. Håller TS på och byter golv tro, och ville ha lite "krydda"
Men varför kan inte du med dina krav kliva ur din MaxPaxfläktade garderob?MaxPax skrev:
Sitta och försöka skita på andra ifrån en dynghög blir lite stinkande vilket å andra sidan man kanske behöver en MaxPaxfläkt som har som uppgift att förflytta odörer.
Jag är inte din vän, vad jag heter spelar lika liten roll som det är troligt att du heter Nicholas, och jag häver ur mig en massa av mina tankar och funderingar om jag vill. Hur som helst så är det inget annat än det - mina tankar och funderingar. Om jag börjar ljuga och fabricera bevis för att styrka mina påhitt så hamnar vi någon annanstans.Spjuvern skrev:Min vän, MaxPax, jag kan garantera dig att du är ute och simmar på väldigt djupt vatten just nu. Du kan få mitt mitt mobilnummer via PM om du vill så kan vi lära känna varandra lite bättre. Att häva ur sig en massa av dina egna tankar och funderingar känns väl sådär om jag ska var ärlig. Som sagt, Nicholas heter jag, och du får mitt mobilnummer via PM om du vill. Allt annat är bara löjligt, och det tror jag att de flesta håller med om. Vad heter du, sa du?
Medlem
· Nuevo Estockholmo
· 3 529 inlägg
Nu har jag läst hela tråden. Måste säga att det var den roligaste jag läst på länge😎. Men plötsligt tog det roliga slut. Som vanligt av att det ska blandas in en massa moral utan att det äg nödvändigt. All heder till er som orkade hålla tråden vid liv så länge och med en god ton.
Det kom en Spjuver och hoppade in, tydligen en nygammal medlem som varit med i stridigheter längre tillbaka och som inte riktigt förstod det roliga i tråden. Tyckte sammanfattningsvis vi var fega som inte vågar skriva våra riktiga namn, tror - i motsats till samtliga som varit med - inte alls tråden är en bluff och tolkar som att vi dessutom varit jätteosams och mobbat TS. Allt medan det egentligen är TS som lyckats driva med oss istället....hantverkare1 skrev:
Då tråden hamnar högst upp men innehåller många sidor, läser nytillkomna bara de sista, och pajkastningen som Spjuvern lyckats åstadkomma här drar till sig fler som vill kasta paj.
Så vi får nog inte höra av TS något mer, för moderatorn lär nog stänga tråden nu. Även om jag hoppas på en uppstädning i första hand.
För denna tråden var den mest underhållande på länge. Min fru satte sig och läste den och aldrig har skratten blandats med sådan spänning. Tills nyss....
Mattias, är det du som är skojaren?
Ingper: Mitt namn är (återigen) Nicholas och adressen till min sida är (återigen): www.nimac.se Och vad jag fick smeknamnet Spjuvern ifrån är nog för att jag brukade åka från jänkare med en Volvo 140 på 201 meter. Jag brukar inte vara den som blir upprörd över saker och ting, men du kan inte må speciellt bra som känner sånt ett behov att behöva trycka ner folk. Återigen, med all kärlek och respekt.
Nej jag har inget med tråden att göra
Mer än att jag tyckte den var tolig
Mer än att jag tyckte den var tolig
Hmmm, svarar du till rätt person ?Spjuvern skrev:Ingper: Mitt namn är (återigen) Nicholas och adressen till min sida är (återigen): www.nimac.se Och vad jag fick smeknamnet Spjuvern ifrån är nog för att jag brukade åka från jänkare med en Volvo 140 på 201 meter. Jag brukar inte vara den som blir upprörd över saker och ting, men du kan inte må speciellt bra som känner sånt ett behov att behöva trycka ner folk. Återigen, med all kärlek och respekt.
Jag har inte frågat efter ditt riktiga namn och är faktiskt inte ett dugg intresserad av det heller. Inte heller vem du är eller har för intressen, kör för bil, din historia eller kynne. Och varifrån har du fått att jag har behov av att trycka ner folk ? Och vi har också sett att du inte brukar bli upprörd så det behöver du inte skriva
Detta är f.ö. en tråd om en ev. saltad faktura på ett golv, en historia som sedan inte visade sig vara sann. Inteen presentationstråd. Vi vet vid det här laget att du säger dig heta Nicholas och vi har sett länken till en hemsida. Om du sedan är personen bakom den hemsidan eller inte kan vi inte veta - men vad spelar det egentligen för roll ?
Medlem
· Nuevo Estockholmo
· 3 529 inlägg
Jag förstår inte varför du tjatar om ditt namn, din hemsida, dina intressen och nu senast ditt telefonnummer, detta är ett forum för hus och bygg-intresserade.Spjuvern skrev:Ingper, din fega fan! ;-) Ok, nu vet du vem jag är. Slå mig en signal så kan vi diskutera vidare. Vi kan diskutera om hur man snabbast tar en Volvo 140 förbi 201 meter, hur man har stake nog att avslöja sitt namn på ett forum, hur man undviker mobbing eller hur man undviker att göra bort sig själv.
/Nicholas
Ingen dejtingsida.