Då var det ju det där med läropengar som det så ofta pratas om när det är det omvända som gäller, när det är konsumenten som inte tänkt igenom beställning något vidare..
Oavsett vad verkar det alltid vara någon annan än företaget som ska betala läropengarna...
När ska vi lyckas sortera bort de oseriösa företagen om ingen någonsin tar på sig att stå upp för det som är rätt åt det hållet?
Här tillåts firman "göra fel" (om jag använder det uttrycket istället för fiffel då" så att det är någon annan som får betala för deras misstag.
Om jag får fråga TS, hur mycket får firman in på jobbet nu, totalt, och hur mycket skulle de ha fått enligt offerten? Exakta siffror är inte nödvändigt, det är differensen som är intressant.