maskeradeproggaren
Tycker jag gör enligt konstens alla regler. Dvs grundlack, vänta, slipa fint. Lacka tunna lager. Våtslipa, på med några lager klarlack.

Ändå blir det inte 100%. Det ser lite flammigt ut ur vissa vinklar och ljus. Rakt fram ser det dock ok ut.

Beror det på att man kör 1k ”amatörprylar” (hagmans), eller något annat som man bör tänka inför nästa gång? Kan det vara så att jag inte lackat tillräckligt?

Vit, lackerad fyrkantig låda på ett träbord i verkstad. Lackytan ser jämn ut framifrån men visar ojämnheter ur vissa vinklar och ljus.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.