Tycker jag gör enligt konstens alla regler. Dvs grundlack, vänta, slipa fint. Lacka tunna lager. Våtslipa, på med några lager klarlack.
Ändå blir det inte 100%. Det ser lite flammigt ut ur vissa vinklar och ljus. Rakt fram ser det dock ok ut.
Beror det på att man kör 1k ”amatörprylar” (hagmans), eller något annat som man bör tänka inför nästa gång? Kan det vara så att jag inte lackat tillräckligt?
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder