M maria01 skrev:
från allt möjligt vatten kvaltitet som exmpel
Och jag inte fått förklaring på denna vad som avses bara en skrattande smiley.

• Haha
  • Gilla
Appendix och 1 till
  • Laddar…
M maria01 skrev:
240kr hur får du det priset från frankrike till Västernorrland på ett dygn? varje gång jag skickar med dhl går det på lastbil från frankrike till malmö och sen tar nån annan firma över till stockholm aldrig fåt nåt med flyg
DHL är ju minst ett tiotal olika bolag med olika tjänster.

• Gilla
Appendix
  • Laddar…
M maria01 skrev:
[länk]
Tack för att du förtydligade min poäng. Visste inte att DHL tillverkar bilar, men intressant! Igen, tack för ditt otroligt insiktsfulla inlägg som visar på att jag hade precis rätt. Förutom att det var långt mer än 10 bolag… så lite fel hade jag, där korrigerade du mig verkligen!

AndersPS AndersPS skrev:
Tack för att du förtydligade min poäng. Visste inte att DHL tillverkar bilar, men intressant! Igen, tack för ditt otroligt insiktsfulla inlägg som visar på att jag hade precis rätt. Förutom att det var långt mer än 10 bolag… så lite fel hade jag, där korrigerade du mig verkligen!
samma företag ju

problemet var för vett inte om det är så idag att postnord tog över paketen i malmö

M maria01 skrev:
samma företag ju

problemet var för vett inte om det är så idag att postnord tog över paketen i malmö
Jag kollade snabbt i vårt affärssystem och vi har avtal med fyra olika DHL-företag och då köper vi inga kurirtjänster, inget med båt eller container.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.