14 161 läst ·
674 svar
14k läst
674 svar
Hyresrätter i småhusområden ett tudelat ämne
Förutom på sommaren. Då är det bara turister inne i stan. Resten är på sina egna landställen utomlands eller i skärgården. Är helt dött på gatan både i stan och på villagatan.M maria01 skrev:
Renoverare
· Stockholm
· 20 636 inlägg
Lägenheter bland villor är inte ett problem. Dålig arkitektur är ett problem. Och nej, det betyder inte att man kan eller bör smälla upp ett femvåningshus mitt inne i ett egnahemskvarter.Pellegnillot71 skrev:
Det finns en hel del fina trädgårdsstäder där ingen gnäller på de gamla flerfamiljshusen.
fast det börjar gnällas när fel folk flyttar in dom gamla flerfamiljshusenS Staffan-N skrev:
Skrikiga barn är ett rent helvete för deras grannar. Har ingenting med någon bubbla att göra.A Anders_Nilsson skrev:Godmorgon! Jag konstaterar att slaget om Bromma korvkiosk är över och att styrkorna nu flyttat mot Täby. Täby Centrum har ju ett systembolag där ni kan hänga och generellt klassas inte områden som har ett systembolag som landsbygd. Så det så.
Dessutom när jag tittar på Google De kanske har för skrikiga barn, är för rika, hejar på fel fotbollslag o.s.v. Det är jobbigt att bli rubbad i sin lilla bubbla.
AndersMalmgren skrev:
Jag måste faktiskt hålla med maria01 här.M maria01 skrev:
Lidingös bronära villaägare är huvudsakligen fd Östermalmare, men det verkar vara svårt att få en bättre restaurang att fungera ändå. Kanske är det för nära in till stan. Det problemet har man ju inte riktigt i Bromma.
Renoverare
· Stockholm
· 20 636 inlägg
Jag är före detta Östermalmare. Skulle aldrig välja LidingöP Project Mellangården skrev:
Det var nog när Anders var liten och bodde hemma som han var Östermalmare?P Project Mellangården skrev:
Jag tror att det är svårt att driva en restaurang vägg i vägg med de tilltänkta gästernas egna kök.
Renoverare
· Stockholm
· 20 636 inlägg
Klicka här för att svara