L laseryxa #61 Medlem · Västerbotten · 123 inlägg 2 apr 18:30 laseryxa Medlem Västerbotten 123 inlägg 2 apr 18:30 #61 Kan du inte sätta två esp:s?
W weriton #62 Medlem · 23 inlägg 2 apr 19:28 weriton Medlem 23 inlägg 2 apr 19:28 #62 L laseryxa skrev: Kan du inte sätta två esp:s? Där sa du något minsann. Jag hade inte ens tänkt mig att detta var ett alternativ. Men sökte på det och ser nu att det ju går att synka ESP32-enheter via nätverket. Det ser ut som att det hade löst många av mina problem. Ska kika på det, tack!
L laseryxa skrev: Kan du inte sätta två esp:s? Där sa du något minsann. Jag hade inte ens tänkt mig att detta var ett alternativ. Men sökte på det och ser nu att det ju går att synka ESP32-enheter via nätverket. Det ser ut som att det hade löst många av mina problem. Ska kika på det, tack!
C cpalm #63 Medlem · 25 399 inlägg 2 apr 19:39 cpalm Medlem 25 399 inlägg 2 apr 19:39 #63 W weriton skrev: Men det kan vara värt att testa att begränsa strömmen och köra på en slinga som du säger. Det kanske fortfarande är vettigt att dela upp det i flera strängar, men det kanske räcker med en strömkälla och vanlig lampsladd?
W weriton skrev: Men det kan vara värt att testa att begränsa strömmen och köra på en slinga som du säger. Det kanske fortfarande är vettigt att dela upp det i flera strängar, men det kanske räcker med en strömkälla och vanlig lampsladd?