57 116 läst ·
240 svar
57k läst
240 svar
Hur blev mitt falsade plåttak tycker ni?
Hej,
Arbetena godkändes inte av besiktningsmannen eftersom det var omfattande fel och brister. Dessa 14 punkter enligt protokollet måste nu åtgärdas inom 2 månaders fristen.
Tror ni plåtisen dyker upp för att åtgärda?
Tack för hjälpen alla som kommenterat.
Arbetena godkändes inte av besiktningsmannen eftersom det var omfattande fel och brister. Dessa 14 punkter enligt protokollet måste nu åtgärdas inom 2 månaders fristen.
Tror ni plåtisen dyker upp för att åtgärda?
Tack för hjälpen alla som kommenterat.
Bara hoppas dom faktiskt gör rätt för sig , tråkigt att det blev som det blev.
Efter åtgärd , se till att få taket besiktat igen så det faktiskt blev godkänt efter åtgärd.
Efter åtgärd , se till att få taket besiktat igen så det faktiskt blev godkänt efter åtgärd.
Kan vi få se protokollet?🤔☺️Coco748 skrev:
Besiktningsfelen
Jag har läst mig till att det nu är plåtslagaren som måste kalla och betala för besiktningsman när han har åtgärdat alla felen.S Simonstahl skrev:
Nu har dom varit här och tagit bort vindskivorna för målning och manglat skorstenen så att glipan är åt andra hållet istället.
Här ser man helt klart att det ruttna syntes from ovansidan vilket dom hävdade att det inte gjorde.
För alla som frågar om jag har betalat, nej det har jag inte.
Här ser man helt klart att det ruttna syntes from ovansidan vilket dom hävdade att det inte gjorde.
För alla som frågar om jag har betalat, nej det har jag inte.
Redigerat:
Okej, när dom satte fast den gröna stosen över den isolerade skorstenen så tog dom bort regnkragen. Det är ju en glipa mellan skorstenen och gröna stosen. Så nu verkar det sakta rinna in skorstenen och droppa vatten ner på golvet inne i stugan.
Besserwisser
· östergötland
· 2 658 inlägg
Det gröna röret är falsat i takplåten.