4 925 läst ·
81 svar
5k läst
81 svar
Hjälp - FLVP hög förbrukning?
Jag har ju ingen extra luft luft värmepump. Men försöker hålla elpatronen blockerad så mycket jag kanD Dkvist skrev:
Frånluftstempen löser man delvis genom att ha ganska hög ventilation (mer luft som går genom pumpen) men även att ha lite temp inne i huset.Foliehatten3 skrev:
Kan vara smart att bränna på lite extra dagen innan om man vet att det kommer en köldknäpp men det löser såklart inte om det är kallt längre än någon dag.
Felet är konstaterat till att det är för dåligt isolerat runt ventilationsröret på vinden.D Dkvist skrev:
Nu ligger bollen hos hyresvärden. Nu ser det ut att vara kallt i en vecka eller mer
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
