24 464 läst ·
139 svar
24k läst
139 svar
Har man inte problem så skaffar man sig - SCHEPPACH BRMR300
Ossian K Olsson
Hobbyelektriker
· Limhamn
· 2 464 inlägg
Ossian K Olsson
Hobbyelektriker
- Limhamn
- 2 464 inlägg
Japp! Det var det jag menade med ”åt fel håll”, inser att det inte var jättetydlig skrivit!M micke_falk skrev:
Nu har jag problem att hjulen gäggar igen så den kör inte in i laddaren. Fem av fem körningar har haft problem den här veckan.. Får fixa en dörrmatta åt honom så han inte geggar igen.
I mitten av förra veckan så visade displayen på klipparen E11, dvs att den inte har någon slingsignal. Förstod först inte riktigt varför slingan skulle ha något fel så jag stängde av den och lät den stå i väntan på ork att ta itu med problemet.
Kom på igår att det regnade som fan i några dar när klipparen gav upp så jag slog igång den och det var förmodligen väta som var upphov till felet, för nu hade det tydligen torkat upp tillräckligt för att klipparen skulle hoppa igång och fungera som vanligt.
Kom på igår att det regnade som fan i några dar när klipparen gav upp så jag slog igång den och det var förmodligen väta som var upphov till felet, för nu hade det tydligen torkat upp tillräckligt för att klipparen skulle hoppa igång och fungera som vanligt.
Ossian K Olsson
Hobbyelektriker
· Limhamn
· 2 464 inlägg
Ossian K Olsson
Hobbyelektriker
- Limhamn
- 2 464 inlägg
Är ganska säker jag köpte dessa. Har dock inte bytt än.M Mr Tool skrev:
https://www.bauhaus.se/grasklippark...BwE&gbraid=0AAAAADxd_kwwIjiEcTGqEr0hvgWxlyrER
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden