Ossian K Olsson
IMG_7850.jpeg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

”Året var 2026. Jag hade länge tänkt på det. Den där robotgräsklipparen. En robotgräsklippare. För att spara tid. För att få en fin gräsmatta. För att det är kul! Modellerna jag kunde tänka mig kom och gick. Men plötsligt kom ett infall. Ett erbjudande. Jag visste att det var fel, jag visste att det här skulle jag antagligen få ångra. Men jag gjorde det ändå, för har man inte jobb så skaffar man sig.

Mitt namn är Ossian K Olsson och det här är mitt sommar i P1”

Kanske inte riktigt. Men här står jag, precis hemkommen från Bauhaus med en robotgräsklippare. Ett billighetsmärke. En gräsklippare helt utan funktioner i princip. Men den kostade 995 kr och på pappret är den helt perfekt för mina behov.

Den här tråden blir en tråd som jag inte riktigt vet hur den kommer utvecklas. Det kan bli att jag om 5 år uppdaterar att det var ett superbra köp. Eller så är jag och lämnar tillbaka den redan ikväll.

• Gilla
Dilato och 1 till
  • Laddar…
Ossian K Olsson
IMG_7851.jpeg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Lite kort varför jag ens tog beslutet att köpa den. Priset! Men 1000 kr är 1000 kr i sjön om den inte fungerar.

Men jag uppskattar att den går med slinga, den har inga appar och den är mindre än de andra robotarna som jag ärligt tycker är gigantiska även om de inte klipper bredare än typ 20 cm.

• Gilla
Dilato
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.