10 995 läst ·
491 svar
11k läst
491 svar
Har du bestämt hur du ska rösta i valet?
MultiMan
Medlem
· Västernorrland
· 7 013 inlägg
MultiMan
Medlem
- Västernorrland
- 7 013 inlägg
https://www.rku.nu/H HenrikHuslöse skrev:
Fairlane
Medlem
· Stockholms Län
· 18 160 inlägg
Fairlane
Medlem
- Stockholms Län
- 18 160 inlägg
Jo jag har koll på vad du skrivit.I IS49 skrev:
Du har upprepade gånger skrivit att om kopplingen mellan fack och S, att S styr facket etc och att du inte kan vara medlem i facket pga deras koppling till S.
Jag har försökt att förklara för dig att det finns andra fackförbund, som inte har någon koppling till S, men det verkar inte gå in.
Om det är så att du känner till att det finns fackförbund som inte är kopplade till S, så kan man ju fråga sig varför du envisas med att prata om kopplingen mellan facket och S och inte med ett ord ens kommenterar majoriteten av alla fackförbund inte har någon koppling alls till S.
Ett troll som besvarar de frågor som ställs?I IS49 skrev:
Jag kanske misstolkar dina kunskaper, men det är isåfall ditt eget fel eftersom du inte visar dem. Du säger dig ha kunskap, men visar det inte, tvärtom så fortsätter du som i exemplet ovan med att låtsas om att "facket" är kopplade till S (och dessutom styrs av S).
Att det är svårt att förstå dig, beror nog nästan uteslutande på dig. Du vill fokusera på en sak i taget, men klarar inte ens av att svara på en enda fråga när du bara får en, samtidigt som du påstår att andra inte besvarar dina frågor, utan att kunna visa vilka frågor du inte fått svar på.
Jodå jag vet vad halmdocka är. Du nyttjar sådana konstant.I IS49 skrev:
Är det verkligen jag som sänker nivån på debatten? Du tycker inte att ditt "är du sosse?" "lågbegåvade "du är okunnig" sänker nivån?
Själv har jag föreslagit diskussioner istället för debatter, men det kommenterar du inte. Du kanske inte vet skillnaden eller så vill du inte diskutera eftersom det kräver lite mer, vad vet jag.
Ge mig ett exempel på det, om du kan.I IS49 skrev:
Jag har gett dig exempel, där jag citerar exakt vad du skrivit, som du försöker trolla bort
På tal om att hålla nivå på debatten?I IS49 skrev:
Idag ja, men det tog väldigt mycket tid att hamna där. Både SD och S var motståndare till NATO fram till 2022, men alla partier utom SD har varit motståndare till Putin långt innan det. Det känner du väl till?I IS49 skrev:
De som försvarar Putin idag är extremer, både till höger och vänster.I IS49 skrev:
Jo logiskt tänkande är jag bra på. Det är därför jag inte anser att man kan säga att facket har en S-koppling, bara för att en delmängd av fackförbunden har det, exempelvis.I IS49 skrev:
Vilka är det som brukar kalla andra vänsterextremister eller sossar utan anledning?I IS49 skrev:
Jag ger nu upp alla försök att diskutera något med dig. Om det visar sig att du kan börja besvara frågor och kan sluta att skriva "Är du sosse?" till alla som frågar dig något eller påpekar att du har fel i vissa resonemang.
Kunskap om politik är att veta och förstå rörelser, inställningar etc, inte enskilda uttalanden. Om jag skriver att en KD-ledamot kritiserade en SD-ledamots lögner och rasistiska uttalande och du inte på den lilla informationen vet vilka personer jag syftar på så beror det inte på okunskap från din sida, utan på att på att informationen inte är tillräcklig.
Tyvärr tror jag inte detta kommer gå in, så fortsatt diskussion är meningslös
MultiMan
Medlem
· Västernorrland
· 7 013 inlägg
MultiMan
Medlem
- Västernorrland
- 7 013 inlägg
Du glömde V som jag är övertygad om kommer öka mest av alla nuvarande partier.J J-banan skrev:
BirgitS
Medlem
· Stockholms län
· 48 519 inlägg
BirgitS
Medlem
- Stockholms län
- 48 519 inlägg
Nu spädde du på antalet meningslösa kommentarer ytterligare. Du ägnar dig bara åt att kritisera mig utan att kunna precisera vad du menar.I IS49 skrev:
Kan du inte börja diskutera sakfrågorna istället. Du beter dig som ett troll.
Fler meningslösa inlägg:
I IS49 skrev:
I IS49 skrev:
Medlem
· Uppland
· 2 603 inlägg
Vad tror forumet om en minoritetsregering bestående av SD+V+MP?
Medlem
· Uppland
· 2 603 inlägg
Fairlane
Medlem
· Stockholms Län
· 18 160 inlägg
Fairlane
Medlem
- Stockholms Län
- 18 160 inlägg