BirgitS BirgitS skrev:
Just nu kan jag in alla fall tala om att jag tycker det du skriver i citatet är felaktigt.

Jag har läst dina inlägg, dock tycker jag att det ofta inte är mycket till argument i dem. De innehåller dina åsikter och inte argument för de åsikterna.

Du får misstänka hur mycket du vill, men det är inte sant för det.
Även om vi tycker lika om en del saker, tycker vi även olika om en del saker.
Vi uttrycker oss också på olika sätt.

För att ta ett exempel: Inlägg #382
Åsikter men inga argument.
Därför kan jag ju inte bemöta dina argument.
Nu spädde du på antaört meningläsa komentarer ytterligare. Du ägnar dig bara åt att kritisera mig utan att kunna precisera vad du menar.

Kan du inte börja diskutera sakfrågorna istället. Du beter dig som ett troll.

• Haha
Fairlane
  • Laddar…
SD-regeringens politik är ett misslyckande – Magdalena Andersson talar i partiledardebatt 2025

Har ni kunnat ungå att höra det tjatet eller gör ni er bara dumma nu för att hålla igång den meningslösa diskussionen?

• Gilla
IS49
  • Laddar…
Fairlane Fairlane skrev:
Jag har inte märkt att sossarna vare sig har kallat vår regering SD-regeringen eller att du slutat med det. Som Birgit skrev så ger det noll träff på google, så kanske har du drömt igen?

Jag vet inte vad "men du treglar på i" betyder, så jag kan inte riktigt kommentera det.

Kanske lika bra det så kan du fokusera på den enda frågan eftersom vi bara skulle ta en sak i taget, så du hängde med.
Om du inte hört när sossarna kallat nuvarande regering för SD-regeringen är du så okunnig att du borde sluta tramsa här.

• Gilla
maria01
  • Laddar…
BirgitS BirgitS skrev:
När jag googlar på "sd-regeringen" får jag inte fram en endaste länk där det förekommer. Det borde jag ju få om det hade varit vanligt att S använde det uttrycket.
Om du följt nyheterna skulle du veta att Arga Andersson kallar vår nya regering för SD-regeringen men du verkar ha noll koll. Konstigt att det inte går att googla fram.

T TommyC skrev:
SD-regeringens politik är ett misslyckande – Magdalena Andersson talar i partiledardebatt 2025
[media]
Har ni kunnat ungå att höra det tjatet eller gör ni er bara dumma nu för att hålla igång den meningslösa diskussionen?
Tack! Om man använder "" tecken får man fram massor av träffar men de svagt begåvade vet inte hur man googlar.

BirgitS BirgitS skrev:
När jag googlar på "sd-regeringen" får jag inte fram en endaste länk där det förekommer. Det borde jag ju få om det hade varit vanligt att S använde det uttrycket.
När jag googlar får jag fram mängder av träffar men du vet väl inte hur man googlar-

Fairlane
T TommyC skrev:
[media]
Den hade jag missat faktiskt och jag fick ingen träff på den när jag googlade heller.

Din google är sämre än min 😀

• Haha
Fairlane
  • Laddar…
Fairlane
I IS49 skrev:
Om du inte hört när sossarna kallat nuvarande regering för SD-regeringen är du så okunnig att du borde sluta tramsa här.
Nu får du väl ge dig med din okunnighet!

Du har inte ens koll på att det finns fackförbund utanför LO och sitter och kallar andra okunniga!

Redigerat:
  • Gilla
  • Arg
djac och 1 till
  • Laddar…
> Menar du att svenskhet inte finns?
I IS49 skrev:
Jag anser att man behöver definiera det ordet.
Varsågod. Vad är din definition?

• Haha
IS49
  • Laddar…
I
Jarlingar Jarlingar skrev:
Åh jösses..
Aspirerar du också på ett omyndigförklarande..? OBS retorisk fråga.

Tror det är bäst för alla om du röstar blankt om du prompt måste rösta.
Om jag inte vill rösta på något så inte fan åker jag till vallokalen och röstar blankt, det är ett beteende som är helt ofattbart för mej att göra så.

R ReMaxBerea skrev:
> Menar du att svenskhet inte finns?

Varsågod. Vad är din definition?
Tjatar du fortfarande om det? Alla normala människor förstår vad ordet betyder men du är väl inte normal

Fairlane Fairlane skrev:
Nu får du väl ge dig med din okunnighet!

Du har inte ens koll på att det finns fackförbund utanför LO och sitter och kallar andra okunniga!
Nu fortsätter du men idiotiska halmdockor. Du är otroligt okunnig och du har inte ens koll på vad jag skrivit här. Du hittar på och fantiserar.

Jag har bra kunskaper men du misstolkar allt.Kanske det är något fel på din förmåga att förstå? Du beter dig som ett troll.

Du vet kanske inte ens vad ordet "halmdocka" betyder. Försök ta reda på fakta istället. Du sänker nivån på debatten.

• Gilla
maria01
  • Laddar…
Fairlane Fairlane skrev:
Den hade jag missat faktiskt och jag fick ingen träff på den när jag googlade heller.
Du har ju missat i stort sett allt. Du ägnar dig bara åt att påstå att jag skrivit sådant jag aldrig skrivit.Kan du läsa? Vet du hur man googlar?

• Gilla
maria01
  • Laddar…
Appendix Appendix skrev:
SD har personer som hyllat Putin som man har kvar

[länk]

Och umgås gärna med kriminella

[länk]

Men jag menade att man ska hålla en dialog före påhopp (Dock är ju vänstern Hamasanhängare och SD har stors problem men alla konstiga representanter)
Jag kan inte hålla med om Expressens tolkning. SD har tagit avstånd från Putin och de vill att vi går med i Nato.

De som försvarar Putin finns på vänsterkanten.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.