10 421 läst ·
455 svar
10k läst
455 svar
Har du bestämt hur du ska rösta i valet?
Nu blev ditt svamel mer förvirrat än tidigare. Har du inte någon kunnig person i din närhet som kan reda ut begreppen för dig.Fairlane skrev:
Du kanske inte vet hur ett forum fungerar, men alla får skriva svar på det man ser.
Maria01 verkar ha samma problem att, tro att man kan bestämma vem som får svara på vilket inlägg. Nu har även andra likheter med problem att skriva tydligt och begripligt. Trots det så går jag intr ut och påstår att ni är samma person.
Jag har bara ett användarnamn, tro det eller ej, det finns fler som ett tycker du skriver märkligt.
SD har personer som hyllat Putin som man har kvarI IS49 skrev:
https://www.expressen.se/nyheter/sv...-ryssland-battre-losning-an-styret-vi-har-nu/
Och umgås gärna med kriminella
https://www.svt.se/nyheter/inrikes/...mmie-akessons-brollop-sd-ledaren-misslyckande
Men jag menade att man ska hålla en dialog före påhopp (Dock är ju vänstern Hamasanhängare och SD har stors problem men alla konstiga representanter)
Fairlane
Medlem
· Stockholms Län
· 18 152 inlägg
Fairlane
Medlem
- Stockholms Län
- 18 152 inlägg
Klart jag vill se bevis för ditt påstående. Det innebär inte att jag tror att det är felaktigt, men möjligen att du missförstått. Det skulle inte förvåna mig med tanke på att du verkar tro att S styr alla fackförbund.I IS49 skrev:
Dwt var ett himla tjat om okunnighet. Vet du allt eller är du okunnig? Vet du vad samtligt politiker i landet har sagt de senaste 20 åren eller är du okunnig?
Det hade varit betydligt enklare om du gett en länk, än att jag ska försöka söka efter ett okänt uttalande av en okänd individ (som är socialdemokrat) om sjukvård och KD det okänt år.I IS49 skrev:
Du vet vilket år det rör sig om. Du vet vilken politiker som sa något i frågan och du vet i vilket sammanhang, men du kan inte skaka fram en länk, fast det är "ganska lätt"?
Är det möjligen tjafset när Ebba var var ansvarig för äldreomsorgen i Uppsala för 15 år sen?
https://en.wikipedia.org/wiki/Corruption_in_UkraineI IS49 skrev:
https://www.thejc.com/news/world/how-jewish-is-volodymyr-zelensky-n4utji15
Jag är invandrare. Mina föräldrar är uppväxta i kommunistländer. De köade i timmar för att köpa bröd / mjölk / skor, beroende på vad som fanns tillgängligt.
Jag är automatiskt allergisk mot korruption. När mina föräldrars kommunismradar går igång på Zelenski, gör min det också.
Det känns rätt logiskt att du tillhör SD Thailand.
har du problem med att stava?Fairlane skrev:
Klart jag vill se bevis för ditt påstående. Det innebär inte att jag tror att det är felaktigt, men möjligen att du missförstått. Det skulle inte förvåna mig med tanke på att du verkar tro att S styr alla fackförbund.
Dwt var ett himla tjat om okunnighet. Vet du allt eller är du okunnig? Vet du vad samtligt politiker i landet har sagt de senaste 20 åren eller är du okunnig?
Det hade varit betydligt enklare om du gett en länk, än att jag ska försöka söka efter ett okänt uttalande av en okänd individ (som är socialdemokrat) om sjukvård och KD det okänt år.
Du vet vilket år det rör sig om. Du vet vilken politiker som sa något i frågan och du vet i vilket sammanhang, men du kan inte skaka fram en länk, fast det är "ganska lätt"?
Är det möjligen tjafset när Ebba var var ansvarig för äldreomsorgen i Uppsala för 15 år sen?
Fairlane
Medlem
· Stockholms Län
· 18 152 inlägg
Fairlane
Medlem
- Stockholms Län
- 18 152 inlägg
Vänsterdiktaturen i Sovjetunionen menar du?I IS49 skrev:
SD har haft svårt att välja mellan Putins diktatur (som inte kan kallas vänster) och ett demokratiskt Frankrike. SD hade ett gäng lirare som åkte och hyllade valet på Krim 2014. SD har velat att vi ska dra ner på stödet till Ukraina etc.
Ibland är det bättre att vara tyst än att avslöja sin okunnighet.
Om du vill att jag bevisar det så gör jag det, till skillnad från dig.
Fairlane
Medlem
· Stockholms Län
· 18 152 inlägg
Fairlane
Medlem
- Stockholms Län
- 18 152 inlägg
Det händer att det blir fel när jag skriver på telefonen Ja, men oftast blir det ändå begripligt.M maria01 skrev:
Hade du svårt att förstå? Vilket/vilka ord var det som ställde till det för dig? Var det "Dwt" så var avsikten att 'w' skulle varit en, bokstavligen bredvid.
Det var längesedan och därför har jag inga länkar.. Att du tar upp sådant som hände för 15 år sedan och tar parti för sossarna tyder på att du är en sosse som försöker spela normal.Fairlane skrev:
Klart jag vill se bevis för ditt påstående. Det innebär inte att jag tror att det är felaktigt, men möjligen att du missförstått. Det skulle inte förvåna mig med tanke på att du verkar tro att S styr alla fackförbund.
Det hade varit betydligt enklare om du gett en länk, än att jag ska försöka söka efter ett okänt uttalande av en okänd individ (som är socialdemokrat) om sjukvård och KD det okänt år.
Jag har stött på flera sådana personer som agerar på det sättet. Det är lätt att påstå att man är borglig när man får vara anonym.
du har ju klagat på min stavning för såFairlane skrev:
Fairlane
Medlem
· Stockholms Län
· 18 152 inlägg
Fairlane
Medlem
- Stockholms Län
- 18 152 inlägg
Men det är ju ganska enkelt att ta fram, det skrev du ju själv?!I IS49 skrev:
Jag ställde en fråga om det var den händelsen du syftade på, inget annat. Hur kan du tolka det som att jag tar parti för sossarna där?I IS49 skrev:
Din slutledningsförmåga är ju bedrövlig och det förklarar dina andra galna tolkningar.
Jag är inte sosse, jag är inte sosse, jag är inte sosse. Går det in nu eller är du så korkad?
Jag har stött på alla möjliga nötter i olika sammanhang, men det var länge sen jag sprang på någon som hade så svårt för logiskt tänkande.I IS49 skrev:
Du fortsätter att svamla på samma sätt och förstöra debatten.Fairlane skrev:
Men det är ju ganska enkelt att ta fram, det skrev du ju själv?!
Jag ställde en fråga om det var den händelsen du syftade på, inget annat. Hur kan du tolka det som att jag tar parti för sossarna där?
Din slutledningsförmåga är ju bedrövlig och det förklarar dina andra galna tolkningar.
Jag är inte sosse, jag är inte sosse, jag är inte sosse. Går det in nu eller är du så korkad?
Jag har stött på alla möjliga nötter i olika sammanhang, men det var länge sen jag sprang på någon som hade så svårt för logiskt tänkande.
Låt oss diskutera en sak i taget istället. Sluta med ditt trams.
Fairlane
Medlem
· Stockholms Län
· 18 152 inlägg
Fairlane
Medlem
- Stockholms Län
- 18 152 inlägg
Ja det har hänt när du skrivit fullständigt obegripligt, men 99 ggr av 100 så nämner jag inte när du stavar fel eller skriver utan stor bokstav, punkt.M maria01 skrev:
Jag har förklarat varför någon annan missförstod sig när du särskrev, men det var inget klagomål, utan en förklaring. Ungefär som när jag förklarade att du missuppfattat stolpen häromdagen, en förklaring, som du blev sur för.
Så var det bara ett löjligt påpekande eller var det svårt att förstå?
Fairlane
Medlem
· Stockholms Län
· 18 152 inlägg
Fairlane
Medlem
- Stockholms Län
- 18 152 inlägg
Gärna det vi tar en sak i taget eftersom du verkar ha svårt att hålla ner en en tanke i huvudet gången, till och med en verkar knepigt.I IS49 skrev:
Var det diskussionen med Ebba Busch Thor, när hon var ansvarig för äldreomsorgen i Uppsala som du avsåg, när du skrev att S ljuger om att KD bestämde över sjukvården?
En fråga, precis som du ville.